Dingen klaarmaken voor morgen, naar de pony's, kranten vouwen en rondbrengen.. en ehm computere ofzo. Jij?
Nopee ik ga niets doen.. Ben eigenlijk verzorgponylooss! Maarr ik heb er eentje op 't oog! Nog niet gezien weet niets ervan het ras ook niet weet alleen dat er aardig wat Pit in zit..Kreeg het te horen Van een Kennis! Die zei dat die er nog 1tje wist..!! En zou dr bellen..Maar kreeg alleen te horen of ik t wel wou zo druk!
hey heb lekker gereden moest op tooske in galop was het echt een irritant paard, de hele tijd achter iedereen aan blijven rennen, dus ik de hele tijd voltes maken, en de hele bak gebruiken, wat mocht maar veel niet deden.. toen uit eindelijk luisterde ze beter maar toen gingen we carousel rijden mioest k naast een paard dat echt heel irrtant is, hele tijd oren in de nek enzo.. durfde tooske in tussen haar en de bak in, ik telkens proberen, was ze er, paard naast me oren in de nek.. en toen stond ze weer stil.. toen was ik maar de hele tijd aan de buitenkant gegaan