Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Poek schreef:Ook niet op de stal waar ze rijden dat iemand nog een leuke verzorger zoekt?
Erin_xx schreef:Poek schreef:Ook niet op de stal waar ze rijden dat iemand nog een leuke verzorger zoekt?
Mijn moeder (ze heeft een eigen paard) zei wel dat er bij haar iemand op stal is die misschien nog een verzorgster zoekt, omdat het meisje zelf een ander paard heeft en nu niks meer doet met de pony, en de verzorgster die ze al heeft, woont ver weg en komt dus maar 1 x per week. Plus de pony heeft overgewicht, dus die zou wel aan het werk mogen![]()
Het enige probleem is, dat ik geen idee heb hoe de eigenaresse er uit ziet
linn1502 schreef:Mag ik me hier ook melden??![]()
Ik ben sinds kort ook weer rond aan het kijken, Ben net verhuisd naar voor mijn gevoel de andere kant van het land haha! Heb wel aantal dingen gezien maar of ik voldeed niet, of onze ideeën kwamen niet overeen, jammer genoeg
Poek schreef:Haha kan je moeder dan niet een keer aan die eigenaresse vragen of ze een verzorgster zoekt (als ze haar weer ziet)? En dan eventueel een afspraak voor je maken?
Deetjeeuh schreef:Hoe ik aan mijn verzorgpony's ben gekomen.. Dat is een leuke!Rond April had ik een fotomeeting. Daar eigenaresse en pony ontmoet. Later kwam zij mijn advertentie tegen op bokt dat ik een verzorgpony zocht, dus zij heeft mij gecontacteerd en van het een kwam het andere. Extra gezellig was dat een vriendin van mij haar verzorgpony's op dezelfde plek had staan! Ze kwam niet zo veel want veel tijd had ze niet. Dus eigenlijk zocht die eigenaresse er iemand bij, dus toen verzorgde ik ze beide. Helaas is toen de eerste verkocht.. Maar nu verzorg ik deze twee toppers nog steeds.
Ben er zooo blij mee!
Erin_xx schreef:Als hier toevallig mensen meelezen die wél een verzorgpony hebben; hoe hebben jullie deze gevonden?