Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 13:30

Mijn ervaring is dat wanneer je eenmaal is dat paardenwereldje zit, het heel snel kan gaan. Ik had een verzorgpony (die nu mijn eigen is) en las hier op bokt in 'mijn' topic, dat iemand nog een verzorger zocht. Ik heb hier toen toch op gereageerd, maar had niet verwacht dat we aan elkaars eisen zouden voldoen. Maar het klikte, echt een leuke pony en eigenaar. Toen werd de eerdere verzorgpony echt van mij, en was het heel lastig te combineren. Mijn verzorger was ook iets te groot om hem te rijden, en van mijn 'oude' verzorgpony zou ze zoveel kunnen leren, plus dat ik verwachte dat het tussen de eigenaar en haar ook goed zou kunnen klikken.

Dus toen is mijn verzorger mijn oude verzorgpony gaan doen, dat gaat echt super naar ik hoor!

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:59

Poek schreef:
Ook niet op de stal waar ze rijden dat iemand nog een leuke verzorger zoekt?

Mijn moeder (ze heeft een eigen paard) zei wel dat er bij haar iemand op stal is die misschien nog een verzorgster zoekt, omdat het meisje zelf een ander paard heeft en nu niks meer doet met de pony, en de verzorgster die ze al heeft, woont ver weg en komt dus maar 1 x per week. Plus de pony heeft overgewicht, dus die zou wel aan het werk mogen :+

Het enige probleem is, dat ik geen idee heb hoe de eigenaresse er uit ziet :')

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:04

Mag ik me hier ook melden?? Y;(

Ik ben sinds kort ook weer rond aan het kijken, Ben net verhuisd naar voor mijn gevoel de andere kant van het land haha! Heb wel aantal dingen gezien maar of ik voldeed niet, of onze ideeën kwamen niet overeen, jammer genoeg :(

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:11

Erin_xx schreef:
Poek schreef:
Ook niet op de stal waar ze rijden dat iemand nog een leuke verzorger zoekt?

Mijn moeder (ze heeft een eigen paard) zei wel dat er bij haar iemand op stal is die misschien nog een verzorgster zoekt, omdat het meisje zelf een ander paard heeft en nu niks meer doet met de pony, en de verzorgster die ze al heeft, woont ver weg en komt dus maar 1 x per week. Plus de pony heeft overgewicht, dus die zou wel aan het werk mogen :+

Het enige probleem is, dat ik geen idee heb hoe de eigenaresse er uit ziet :')

Haha kan je moeder dan niet een keer aan die eigenaresse vragen of ze een verzorgster zoekt (als ze haar weer ziet)? En dan eventueel een afspraak voor je maken?

linn1502 schreef:
Mag ik me hier ook melden?? Y;(

Ik ben sinds kort ook weer rond aan het kijken, Ben net verhuisd naar voor mijn gevoel de andere kant van het land haha! Heb wel aantal dingen gezien maar of ik voldeed niet, of onze ideeën kwamen niet overeen, jammer genoeg :(

Welkom! Welke omgeving zoek je?

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:14

Poek schreef:
Haha kan je moeder dan niet een keer aan die eigenaresse vragen of ze een verzorgster zoekt (als ze haar weer ziet)? En dan eventueel een afspraak voor je maken?

Mijn moeder bemoeid zich zo min mogelijk met mijn 'zoektocht', ze heeft een paar weken terug gezegd dat ze t eens zal vragen maar volgensmij is ze dat vergeten :+ Dus ik zal haar een keer helpen herinneren..

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:15

Ik meld me een soort van half haha, ik heb namelijk een superleuke verzorgtinkermerrie genaamd Blue Lagoon, waar ik op maandag, woensdag en zaterdag altijd te vinden ben. :)) Alleen ik zoek eigenlijk nog iets wat dichterbij huis is en waar je gewoon mag komen op wisselende tijden, aangezien het bij haar een boerderij is waar ook dagbesteding word gehouden en je ook ongeveer in die tijden werkt met haar.

linn1502

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:29

@Poek,

Omgeving putten :) en jij?

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:04

linn1502 schreef:
@Poek,

Hee dat is dichtbij. Zeewolde :j Maar ik ben ondertussen niet meer opzoek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 18:56

Hoe ik aan mijn verzorgpony's ben gekomen.. Dat is een leuke! :P Rond April had ik een fotomeeting. Daar eigenaresse en pony ontmoet. Later kwam zij mijn advertentie tegen op bokt dat ik een verzorgpony zocht, dus zij heeft mij gecontacteerd en van het een kwam het andere. Extra gezellig was dat een vriendin van mij haar verzorgpony's op dezelfde plek had staan! Ze kwam niet zo veel want veel tijd had ze niet. Dus eigenlijk zocht die eigenaresse (een andere dus dan van de eerste pony) er iemand bij, dus toen verzorgde ik ze beide. Helaas is toen de eerste verkocht.. Maar nu verzorg ik deze twee toppers nog steeds. :D Ben er zooo blij mee!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-10-14 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:04

Deetjeeuh schreef:
Hoe ik aan mijn verzorgpony's ben gekomen.. Dat is een leuke! :P Rond April had ik een fotomeeting. Daar eigenaresse en pony ontmoet. Later kwam zij mijn advertentie tegen op bokt dat ik een verzorgpony zocht, dus zij heeft mij gecontacteerd en van het een kwam het andere. Extra gezellig was dat een vriendin van mij haar verzorgpony's op dezelfde plek had staan! Ze kwam niet zo veel want veel tijd had ze niet. Dus eigenlijk zocht die eigenaresse er iemand bij, dus toen verzorgde ik ze beide. Helaas is toen de eerste verkocht.. Maar nu verzorg ik deze twee toppers nog steeds. :D Ben er zooo blij mee!

Was de eerste (Eclipse) Boy? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:13

Haha nee, dat was Haflinger Fleur. :P Volgens mij was Eclipse toen al op een andere stal... Maar ik had het over 2 verschillende eigenaren he? ;)

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:14

Deetjeeuh schreef:
Haha nee, dat was Haflinger Fleur. :P Volgens mij was Eclipse toen al op een andere stal... Maar ik had het over 2 verschillende eigenaren he? ;)

Oh ik kan weer eens slecht lezen :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 19:15

Via de boktmarkt. Wel op andere site's ook advertenties geplaats maar nee geen reactie's. Ik had ook een mailtje naar een manege gestuurd, of ik daar wat ponys kon bijrijden/poetsen. In eerste instantie was het ja, toen een mail: 'Nee het kan toch niet, er zijn al zoveel meiden'.
Wat was dat banketstaaf...

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 22:36

Erin_xx schreef:
Als hier toevallig mensen meelezen die wél een verzorgpony hebben; hoe hebben jullie deze gevonden? :)

mijn vriendin haar eigen paard stond sinds kort op een nieuwe pensionstal en toen vroegen we aan de eigenaar van die stal of daar ook een pony te verzorgen is en toen zei zei ze ja dusss :)

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 08:34

Poek schreef:
linn1502 schreef:
@Poek,

Hee dat is dichtbij. Zeewolde :j Maar ik ben ondertussen niet meer opzoek

Haha ja indd, ik werk wel in Zeewolde!

esli14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 20:30

Hoi!
Mag ik me ook melden? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 20:31

Ja hoor, prima.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 20:34

Heyy ik meld me ook nog eens. Ik heb mijn verhaal denk ik al zo'n 20 keer verteld dus dat doe ik niet nog eens haha.

Iris02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:14

Heb gerageerd op een supper advertentie.
Duim voor me dt het wat word :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 16:04

* Duimt duimt duimt * +:)+ +:)+ +:)+
Heb zelf ook net gereageerd op een hele leuke advertentie. Ben heel erg benieuwd wanneer ik een antwoord krijg!

Iris02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:42

Tenx,
Ik duim ook voor jou hoor!! +:)+

Iris02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 14:35

Jess ik ga zondag samen met mijn vriendin kijken.
Hopen dat we de pony's mogen verzorgen.
Ze staan bij een hele mooie manege.
Pleas pleas pleas

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 20:37

Wat vinden jullie?
Ik heb voor mijn zusje morgen een afspraak geregeld om te kijken bij een pony die ze misschien mag rijden
dit kost 75,- pm voor 2x per week lessen8 bij de eigenaresse
Dit is toch een normale prijs voor prive les?

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 20:40

Ja hoor, is een nette prijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 20:46

Hangt er natuurlijk wel af of de eigenaresse gediplomeerd is of niet. ;)