Ik zou ook vanavond naar t knollie toe gaan, maar het gaat weer is regenen, Goh regen, lang niet gehad
kijk maar uit shaar..het komt van hier die kant op leek hier net nacht net..en hebben we een tropische regenbui!
nee inderdaad..hier hetzelfde verhaal..heel de lange voort (oestgeest ) is ondergelopen .. moet je even bij t bushokje kijken .. die ligt daaraan
Hier heeft het net gehoost.. Werd ineens heel erg donker en toen kwam het bakken uit de lucht zetten..
ik heb er ff foto;s van gemaakt flitser ging vanzelf aan, hoor ik opeens zo kindje,aaaaaaah flitsss!! haha
Het gaat er hier een beetje langs..Aan mn rechterkant is het donker, maar het regent niet ofzo..volgens buienradar komt het alleen wel hierheen
Vannacht hagelde het hier ping pong ballen, en dat zonder overdrijven. Ik was slaperig, maar heb ze toch écht gezien!Shaar, krijg ik pm terug of lach je me alleen maar uit?
Anora schreef:Ons knijn ook Moon Maar die heeft genoeg onderdak Ja dat heb die ook wel hoor Maar alsnog vind dr zielig is bang ..
ik heb medelijden met courage Arm beest, straks slaat de bliksem in de stal Okee, gewoon niet aan denken
Ja dat is waar. Maar ze staan in zo'n 2 dingest stal..Niet een overdekte manege zeg maar..Maar alsnog genoeg dingen die er voor zorgen natuurlijk
nee ik snap wat je bedoelt..maar al zou het niet dichtbij een kerk zijn .. hebben ze een afleider op het dak ..
hier nog een..ik wilde eigenlijk naar pebbels..maar dan moet ik over open veld enzo .. durf ik niet aan (ben als de dood voor dit weer)