Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.. Staat op internet.
.

,
). Nu kreeg zij ook een beetje belangstelling en toen kwamen we aan het mailen. Ze ging overleggen of ze de pony's echt wouden verkopen of dat ik ze mag uitbrengen (:D) daaruit is gekomen dat ze ze toch verkopen maar ze hebben nog andere pony's (o.a. een wat oudere merrie, ster + keur die in het ,,voorjaar'' is uitgerekend). Die ik ook zou mogen uitbrengen en ze heeft nog een 5jarige staan (overigens wel ergens anders)
Ik dus helemaal happy! Ze wouden sowieso kijken of er een klik is etc. maar dat hoort erbij
En zodra er geen klik met de pony is en je het niet met elkaar kunt vinden (ik en de eigenaar) of één van beide dingen ontbreek dan ben ik van mening dat je dan beter door kan ,,zoeken''. Dus dat is gewoon afwachten.
En in principe blijven de pony's bij hun staan, maar ze vroeg ook of er pensionstalling is bij de manege waar ik momenteel rijd.
! Hopen dat het idd klikt met alles

Ik moet gewoon altijd anders doen
Ik kan het nooit via een advertentie, gaat altijd bij mij via via of op een ongewone manier ofzo
Maarja, lilykashmir schreef:Okay, Joost vermoord me bijna
Anora schreef:Aanvallen!?!?
Nee, laten we bidden voor Li!

Annn schreef:Je bent hier trouwens ook lang niet meer geweest

hoopt dat jullie het niet al te erg vinden en wil het liefste 100000x sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry zeggen, maar dan staat de hele pagina weer vol. Reden is: Weinig tijd etc. Sorry sorry sorry sorry sorry.. hopelijk vinden jullie het niet al te erg?
!