Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 15:18

Ik ben dringend op zoek naar een bijrijdertje voor mijn Shet.Mesten en voeren hoeft niet gedaan te worden,dat zit in het stalgeld inbegrepen en je hoeft niks aan bijdrage te betalen. Maar ik krijg helemaal geen reactie.
Zit al in het andere topic,maar snap er niks van.Dus hierbij,wat zoeken jullie dan in een verzorgpony?Op wat voor omschrijving zou je reageren?

En natuurlijk als je weet dat het niet gaat passen,zou ik ook niet reageren op een advertentie :).

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 15:23

Lous schreef:
Ik ben dringend op zoek naar een bijrijdertje voor mijn Shet.Mesten en voeren hoeft niet gedaan te worden,dat zit in het stalgeld inbegrepen en je hoeft niks aan bijdrage te betalen. Maar ik krijg helemaal geen reactie.
Zit al in het andere topic,maar snap er niks van.Dus hierbij,wat zoeken jullie dan in een verzorgpony?Op wat voor omschrijving zou je reageren?

En natuurlijk als je weet dat het niet gaat passen,zou ik ook niet reageren op een advertentie :).

Een advertentie spreekt mij aan als de informatie duidelijk is, dus:
- Wat word er van je verwacht?
- Zit er een leeftijd-, lengte- of gewichtsgrens aan?
- Zit er een bijdrage aan vast?
- Waar staat het paard?
- Naar wat voor iemand ben je op zoek?

Wat leuke foto's van het paard zijn ook altijd fijn om te zien :)

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:00

Vandaag bij Boy geweest! Gaat echt steeds beter.
hij is vandaag opstal gezet voor uurtje en hebben we een dekje en zadel erop gelegd. Dit vond hij allemaal prima! Volgende week gaan we er een singel aan doen en hoofdstel in *\o/*
Laatst bijgewerkt door nafnaf op 12-10-14 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:02

Leuk! Moet nog wel wennen aan die naamverandering hoor.... Waarom hebben jullie eigenlijk voor Boy gekozen? Zou het trouwens leuk vinden als je mij ook op de hoogte houdt! :D

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:05

Deetjeeuh schreef:
Leuk! Moet nog wel wennen aan die naamverandering hoor.... Waarom hebben jullie eigenlijk voor Boy gekozen? Zou het trouwens leuk vinden als je mij ook op de hoogte houdt! :D

Zijn oude naam vonden we nogal lastig uit te spreken hihi, toen we hem zagen vond ik het echt al een Boy dus vandaar. hij reageert er al echt op. En tuurlijk zal ik je op de hoogte houden! :D Hij is echt dikke vriendjes met zijn weide maatje volgt haar de hele tijd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:20

Ja, je had inderdaad al gezegd dat je Eclipse moeilijk vond om uit te spreken. :P Wat ik juist reuze vind meevallen, vond het juist zo'n leuke naam :o . Maar het ging me er inderdaad om waarom jullie voor Boy hadden gekozen!

Aah, fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:43

Ik vind Eclipse veeeel mooier dan Boy eerlijk gezegd... Maar dat terzijde.

Lous, heb je een advertentie op BM staan? Dan reageert er misschien niemand omdat jonge kinderen die op shetters passen hier (nog) niet zijn aangemeld...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:51

Ouders met jonge kinderen zijn ook welkom.Daarnaast 12 ,13 en 14 jarigen met de juiste lengte kunnen er ook nog prima op.Mijn advertentie staat daarnaast ook op Marktplaats, Marktnet en hangt in de plaatselijke supermarkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:53

Oh, dan zou ik het ook niet weten -O-... Zoek je echt iemand om te rijden of zou er ook met de pony gemend kunnen worden? Dan zouden er evt nog reacties kunnen komen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:55

Mennen zou kunnen,maar ik heb geen karretje o.i.d.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:02

En Facebook? Briefjes op maneges hangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:07

Er is een fb groep voor mensen die bijrijders/verzorgsters zoeken. :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:15

Even terug lezen? Heb ik namelijk al iets over gezegd.
Maneges hier in de buurt hebben helaas geen mogelijkheid om briefjes op te hangen.

Als ik al een karretje zou hebben zou ik ook niemand zoeken,want dan kon ik mijn Shetlander zelf al genoeg beweging geven. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:20

Doel je met 'even terug lezen' op mij? Zo ja, je hebt nergens iets over een facebookgroep/advertentie gezet. ;) Ik kan namelijk prima lezen. Verder, je hebt eerder ook niets gezegd over een manege. Tenminste, dat haal ik niet uit je berichten.

Waarom schaf je dan geen karretje aan? Je kan ook longeren, VD etc. Of andere mensen dat laten doen, dat kan het makkelijker maken iemand te vinden.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:23

Hij heeft afwisseling nodig,longeren doe ik al en financieel gezien gaat de aankoop van een karretje op dit moment niet lukken.

Met teruglezen bedoelde ik,ik heb in mijn eerste post hier van vandaag al gezegd dat ik ook in het andere topic zit :)

Ook op Facebook krijg ik 0,0 reactie,alleen likes. Maar daar heb ik natuurlijk niks aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 18:26

Bedoel je met het andere topic het 'ook zo moeilijk om een bijrijdster te vinden'? Daar lees ik inderdaad ook wel mee. Maar ik doelde erop om een advertentie op fb te zetten...

Ah.. Je kan natuurlijk altijd zeggen dat als ze willen mennen ze zelf een kar moeten aanschaffen... Verder kan je ondertussen aan vrijspringen doen, lange lijnen, VD, parelli etc.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:34

Parelli met een shet van 21,daar zie ik het nut niet van in.Vrijspringen is teveel voor hem.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:39

Maar goed hierbij,ik heb mijn zegje gedaan,post weer verder in het andere topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:45

Ah, ik wist natuurlijk niet hoe oud hij is/wat voor conditie hij heeft. Jammer! Maar waarom wel rijden maar geen vrijspringen? :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:47

Beetje boshobbelen of in de bak is minder inspannend dan vrijspringen in de springweide.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:50

Succes met zoeken in dat geval! Denk dat je dan wellicht beter kan gaan voor een ruitertje van 9/10 met ouders met ervaring. Want anders wordt het (denk ik) al gauw wat intensiever,

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 11:35

Als hier toevallig mensen meelezen die wél een verzorgpony hebben; hoe hebben jullie deze gevonden? :)

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 11:55

Via mijn vriendin, zij wist dat op de stal waar zij reed iemand nog een verzorger zocht. Heb zo ook mijn 2e verzorgpony gevonden. Marktplaats/bokt heeft mij nooit erg ver gebracht. Mensen keurden mij altijd al af vanwege mijn leeftijd.

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 11:58

Dat klinkt erg handig, Poek :D
Ik heb ook een aantal vriendinnen met verzorgpony's, maar die eigenaars zoeken er helaas niemand bij...

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 12:01

Ook niet op de stal waar ze rijden dat iemand nog een leuke verzorger zoekt?