Ja behoorlijk evil .Ze raced door het huis. Springt elke keer op de hond (poging tot) ZUCHT* Gaat theorie en proefje leren.
weetje hoe hard we eigenlijk wel niet gaan we zijn nu 11 dagen in dit topic en al over de helft 298:11 = 27,09.. duss 27.09 pagina's per dag gemiddeld we moeten er nog 202..202:27 = 7.9 duss we doen er nog 8 dagen over..of klopt dat niet
Wat een mooie berekening Ann .Oh dan mag ik haast wel eens beginnen met de Wist-Je-Dat'jes.Als t nog zo kort is
ik bedoelde eigenlijk met de opening wat ik vandaag ging doen heb k al gezegt, dus dat had ik terug kunnen lezen
Ow op die fiets.. Maarre nu iedereen toch weer terug is behalve Valiant vind ik dat Lianne nog steeds het nieuw topic moet openen
a/x binnenkomen in arbeidsdraf, tussen x en g halthouden en groeten..Voorwaarst in arbeidsdraf/stap en c linker/rechter hand..
haha zo moest het ja het laatste proefje dat ik heb gedaan was eehmm volgens mij begin dit jaar in maart/mei ofzo maar dat was meer voor de lol
Hurt op TMF Haha, alles goed hier?Succes met je proefje Ier! En succes bij Nike, Pat! En succes met foto's maken Robin! En iedereen veel succes op school