Er staat dan in hoeveel jaar ze rijden en dat ze al eens gevallen zijn, en verder niets ...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Daffy02 schreef:Zelf neus ik rond bij de markt bij bijrijders/verzorgers, puur omdat ik het leuk vindt om te lezen
Daffy02 schreef:Jeetje, soms denk ik dan echt is Nederlands afgeschaft op jouw school?
lienieminie schreef:Niet altijd @yezzi bijvoorbeeld:
Ik ben 15 jaar jong, en heb veel ervaring in dresssuur. Een springetje (sprongetje) maken vind ik ook erg leuk maar het allerleukste vind ik toch wel een rondje door het bos maken. Al mijn rijervaring heb ik opgedaan bij de larense manege, waar ik nu al 8 jaar rij. Mijn lengte is .... En mijn gewicht .....
Ipv
Ik ben 15 jaar oud
Ik heb ervaring in dressuur, klein beetje in springen en ik vind het bos het leukste
Ik heb 8 jaar ervaring op de larense manege
Ik ben ... Lang en ik weeg ....
love_horse1 schreef:lienieminie schreef:Niet altijd @yezzi bijvoorbeeld:
Ik ben 15 jaar jong, en heb veel ervaring in dresssuur. Een springetje (sprongetje) maken vind ik ook erg leuk maar het allerleukste vind ik toch wel een rondje door het bos maken. Al mijn rijervaring heb ik opgedaan bij de larense manege, waar ik nu al 8 jaar rij. Mijn lengte is .... En mijn gewicht .....
Ipv
Ik ben 15 jaar oud
Ik heb ervaring in dressuur, klein beetje in springen en ik vind het bos het leukste
Ik heb 8 jaar ervaring op de larense manege
Ik ben ... Lang en ik weeg ....
Ik ben het eens met Yezzi.
de 'ik' word nog steeds gebruikt maar dan op een andere plaats in de zin.
Yezzi schreef:Ik heb zomaar het idee dat die 'ik' constructie voor bij de jongere kinderen voorkomt. Dus dan zou je het niet erg vinden, toch?
liliekska schreef:Oke, nu vind ik dit echt raar, iemand benaderd mij of ik haar paard wil doen, kan helaas pas na 2 weken langskomen en e zegt bel me maar even, heeft ze nu iemand anders, mail dan even ofzo! en ze heeft dus blijkbaar al een week iemand anders!
sneeuwpop schreef:Yezzi schreef:Ik heb zomaar het idee dat die 'ik' constructie voor bij de jongere kinderen voorkomt. Dus dan zou je het niet erg vinden, toch?
Nee, niet zo erg.
Beetje afhankelijk van...
Je kan toch wel merken hoe ver ze zijn in hun ontwikkeling (vinden ze het belangrijk dat ze netjes over komen of zitten ze erg in de ik fase)
Een beetje hulp van ouders vind ik correct, maar moet niet te gek worden.