Oke berichtje van mij...
Jullie zijn kwaad op me, I know, en het is niet regelrecht tegen mij gezegt, maar wel via via...
En ik ben diep teleurgesteld in jullie, echt heel erg diep....
Ik weet nu pas wie me echte vrienden zijn, bij sommige dacht ik dat, maar dat bleek achteraf dus helemaal fout te zijn.
Jullie geven mij de schuld van alles, alsof ik het als enige gedaan heb, terwijl dat niet is, oke ik heb er wat over gezegt, maar dit was niet hard/grof/aanvallend, dit was gewoon mijn mening en ik vind dat je daarvoor uit mag komen, het ging erom dat er in het topic over een msn gesprek doorgegaan werd, terwijl ik DUIDELIJK tegen dat persoon gezegt had dit niet in het topic te plaatsen, omdat er dan gegarandeert ruzie zou komen, en kijk eens, het topic ging op slot, en is inmiddels weer open...
Dan stelt het me echt diep teleur dat ik dan alles naar me kop gegooit krijg...
Denken jullie dat ik het leuk vond dat het topic op slot ging, dat ik het expres deed? Denken jullie dat ik het niet erg vond wat er gebeurt was... En hoe denken jullie dat het is, als je ineens bijna alle miepjes over je hoofd een krijgt van " en bedankt he!" "goed gedaan robin" "Het is jou schuld robin" of " Rot gewoon op"
Dat doet ook pijn als je dat te horen krijgt....
En het nieuwe topic zou door mij geopent worden, maar dat gaat dus nu zeker weten niet door, aangezien jullie me hier niet meer heoven te zien.... En dat vind ik echt onterecht want IMO heb ik het NIET gedaan! maarja lastig om jullie over te halen als jullie je oordeel al klaar hebben...
Ik heb het bericht van Maya wel gelezen,
Moge dat duidelijk zijn, maar ik kan moeilijk iedereen gaan pben, dat zou onmogelijk zijn, en de helft negeert mijn pb's dus dat had totaal geen zin, daarbij moest ik het even kwijt...
Misschien willen jullie excuses van mij, die wil ik best geven, maar ik denk dat sommige mensen hier ook even excuses aan mij mogen aanbieden...
Als je nog op wil reageren ofzo, doe dat dan over PB, anders gaat het topic dalijk weer op slot ofzo....
en bedankt...