Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annn schreef:shaar; ik ben een soort van terughoudend met een band opmaken met courage.. hij is al zo oud enzo..
snappezvous
Shaar schreef:Doei Olymp!Annn schreef:shaar; ik ben een soort van terughoudend met een band opmaken met courage.. hij is al zo oud enzo..
snappezvous
Hoe lang doe je hem al?
Ik snap je wel hoorMaar als je hem al even doet heb je al wel een beetje een band, zo bedoel ik het, dat je steeds een betere band kunt opbouwen met een paard... Maar ik snap wel waarom jij een beetje voorzichtig daarmee bent
Shaar schreef:OkeNee ik snap je volkomen hoor!
Ik denk daar dan nooit bij na eigenlijk haha, ik wil echt graag werken aan die band, maar hoe beter de band, hoe harder de klap als ze er niet meer is natuurlijk...
Shaar schreef:OkeNee ik snap je volkomen hoor!
Ik denk daar dan nooit bij na eigenlijk haha, ik wil echt graag werken aan die band, maar hoe beter de band, hoe harder de klap als ze er niet meer is natuurlijk...
Olympia schreef:Rafaela schreef:ik wist dat er minstens iemand zo ging reageren olymp, maar kan gewoon niet zonder de mieperd , @moon; ik was bezig om het te schrijven en toen krege ik je pb en toen heb ik eerst die gelezen
Ik zeg niet dat het fout is of wat dan ook, ik meld het alleen, ik geloofde er eigenlijk al niet zoveel van, vroeg me al af hoe lang jullie het vol gingen houden..