Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pacific schreef:Fijn dat de advertentie goed is!
Ik zie nu een advertentie staan van iemand uit mijn dorp die op zoek is, toevallig. Vrees alleen dat ze een rijpaard zoekt (krijg die indruk een beetje van haar advertentie). Misschien dat ik haar zo een berichtje stuur.
En callychanel, is ze al geweest?
Nourejev schreef:Hoi Allemaal,
Ik hoop dat ik dit berichtje hier mag plaatsen. Ik heb altijd eigen paarden gehad maar door omstandigheden helaas niet meer. Ik ben nu opzoek naar een verzorgpaard. Als ik 1 keer in de week zou mogen komen ben ik al heel blij! Een vergoeding is bespreekbaar.
Ik ben 28 en rijd al vanaf mijn 6de jaar paard. Ik heb zelf in het z dressuur gereden dus heb aardig wat ervaring. Ik ben helemaal niet perse opzoek naar een wedstrijd paard ik vind het juist heerlijk om recreatief te rijden en te knuffelen.
Ik verhuis per 1 mei naar Soest dus ik ben in die omgeving opzoek.
Is er iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes Sharon
sneeuwpop schreef:Welshfan, waar in het zuiden dan?
welshfan97 schreef:sneeuwpop schreef:Welshfan, waar in het zuiden dan?
Nu nog vlak boven Maastricht en heel binnenkort vlak onder Maastricht (Eijsden). Ik zoek dus rond Maastricht, zodra we daar wonen ga ik eens vragen bij pension stallen daar in de buurt (dan bereik je vaak toch meer mensen in die buurt dan via een forum zoals bokt)
Nourejev schreef:Hoi Allemaal,
Ik hoop dat ik dit berichtje hier mag plaatsen. Ik heb altijd eigen paarden gehad maar door omstandigheden helaas niet meer. Ik ben nu opzoek naar een verzorgpaard. Als ik 1 keer in de week zou mogen komen ben ik al heel blij! Een vergoeding is bespreekbaar.
Ik ben 28 en rijd al vanaf mijn 6de jaar paard. Ik heb zelf in het z dressuur gereden dus heb aardig wat ervaring. Ik ben helemaal niet perse opzoek naar een wedstrijd paard ik vind het juist heerlijk om recreatief te rijden en te knuffelen.
Ik verhuis per 1 mei naar Soest dus ik ben in die omgeving opzoek.
Is er iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes Sharon
joyce B schreef:met die ervaring zou je als je wanneer je iets meer tijd zou hebben waarschijnlijk zelfs betaald worden bij handelsstallen en in elk geval gratis bij fokkers terecht kunnen.
gewoon advertentie plaatsen op marktplaats met je ervaring er bij en wat je zoekt en dan zie je wel wat voor reacties je krijgt. Paarden en stallen genoeg regio Soest...