Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TurboTinker schreef:Het moet ook passen. Meer bijrijders dan kerken. De meesten zijn niet geschikt, of passen niet bij ons. Terwijl er genoeg paarden aangeboden worden.
FjordHorse schreef:Ik heb ondertussen aan de persoon in kwestie gezegd dat het stopt. In het begin is héél duidelijk gezegd: 1x maand les en hoeveel dat kost ga ik later meedelen want zoek een nieuwe lesgeefster. Ik vraag geen geld, maar je moet wel les nemen. Zou niet weten hoe ik dit nog duidelijk kon zeggen. In elk geval, ze wou geen geld aan uit geven dus het spel is klaar. Ik betaal al alles van het paard en vraag er niets voor om met hem te werken, dan is een lesje in de maand toch wel niet te veel gevraagd zeker? Het geld is dan nog niet eens voor mij.
Jammer genoeg dus terug op zoek naar een nieuwe verzorger.. Zucht! (al denk ik dat ik het nu wel gewoon even zo laat, heb het even gehad met afspraken proberen maken met tieners, lukt gewoon nooit. Afspraken komen nooit zoals ik ze zei bij de ouders, paar weken later komen ouders erachter en hopla ik ben degene die er weer mee zit).
maratjesammy schreef:Zouden manege's daar van gediend zijn. Ik pak dan als het ware wel een klant af.
TurboTinker schreef:Loes1996 schreef:TT: wat mij betreft zou de eigenaar natuurlijk ook het hoofdstel kunnen gebruiken, of ik zou er inderdaad een zelfde bitje bij kopen mocht ze dit graag willen.
TurboTinker: soms is het beter om ze eruit te gooien. Whapp kan heel fijn zijn om na het rijden even te zeggen hoe het ging, maar niet als de helft van de info vervolgens wordt weggelaten
Hihi, tt en turbotinker. Denk dat ze beiden aan mij gericht zijn
En ben het met je eens.
In mijn geval is het makkelijk. Ik geef als huiswerk op, dat je na het rijden in een schrift schrijft. Die ligt in mijn kast. Vertel wat je gedaan hebt, ookal ben ik er bij. Dan weet ik namelijk of je het begrijpt/ totnje doorgedrongen is. Bewustwording vind ik belangrijk.
Pacific schreef:Ik heb nog geen reacties gehad. Zal ook wel komen doordat ik een minimale leeftijd heb, namelijk 12. Zojuist mijn advertentie iets aangepast, nu komt ie beter overeen met de werkelijkheid. Ben benieuwd, of er nog wat reacties komen
Renee_S schreef:Ik vind het een zeer nette, aansprekende advertentie. Zou mij iig zeker aanspreken zou ik op zoek zijn! Wat nog leuk zou zijn is misschien een paar foto's van de paarden er bij. Dit is natuurlijk absoluut geen must, maar het zou het nog net wat aansprekender kunnen maken. Het enige wat ik echt mis is dat ik nergens zie staan om hoeveel dagen het gaat. Misschien kun je dat er nog bij zetten!