Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BWendyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:04

En dat zoek ik juist patriciaH.. Jammer voor mij te ver :o

Maureen95

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:05

Ik zoek nog steeds voor mijn brave merrie een bijrijdster omgeving Putten

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 09:18

Mijn zusje is ook nog op zoek naar een pony, ze is 9 jaar, 2 jaar ervaring en wil graag weer aan de slag. Ze loopt bij haar huidige verzorgpony tegen de eigenaar aan, het botst nogal.

Omg. barchem

felineepino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:53

Ik zoek iemand die op zoek is naar een daginvulling en het leuk vind overdag voor wat paardjes te zorgen(of 1 daarvan) en er van alles mee te doen! Omg. Ridderkerk

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 16:13

Zelfde als in bijrijder gezocht topic: advertenties horen op de markt ;)

Niamh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 13:56

Het heeft bij mij 7 maanden geduurd, maar toen had ik er eindelijk 1!
Ik had een advertentie op marktplaats gezet en toen vroeg iemand of ik in de zomervakantie hun paardje wou verzorgen, want ze hadden al een bijrijdster maar die was op vakantie als zijzelf ook weg waren, dus ik helemaal blij! *\o/* en toen was het de laatste dag in de zomervakantie dat ik kon verzorgen dus ik was best wel verdrietig :( maar toen haalde ik de pony uit het weiland, en toen kwam de moeder van de eigenares van de pony (een negenjarig meisje :D ) naar me toe en zei: ja ik vind dat je het heel goed doet, zou je na de vakantie misschien nog 1x in de week willen komen? <3 *\o/* dus ik was echt niet normaal blij en nu verzorg ik haar nog steeds, het was afgelopen zomervakantie *D veel succes met verder zoeken voor de mensen die nog geen vp hebben!

Niina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 17:24

Wat leuk niahm!
Ik ben nog steeds op zoek. Er staan wel wat advertenties op marktplaats voor mijn ongeving, maar mensen vragen zoveel geld :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:36

Ik ben op zoek naar een leuk paard omgeving Leeuwarden. Mijn ad staat op de markt. :) Ik zal dit topic ook eens goed doornemen! :)

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:47

Je zit aardig bij mij in de buurt! Helaas voor jou ben ik net voorzien.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 14:53

Ik ben echt zo blij!! na al die maanden mocht het gister toch echt uitkomen

ik heb voor het eerst op starlight gereden!! *\o/*
hij was zo lief en braaf! ik mag nu elke zaterdag samen met de eigenaresse rijden en trainen
heb nu al zin in volgende week +:)+ +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:32

Leuk! Helaas ben ik nog steeds zoekende, niemand heeft nog op mijn advertentie gereageerd, en verder nog niemand tegen gekomen...

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 15:41

Waarscheinenlijk heb ik er binnekort misschien wel 2, een konik van 5 en nog een onbeleerde exmoor die ik dan ga beleren :)

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 23:17

nafnaf schreef:
Waarscheinenlijk heb ik er binnekort misschien wel 2, een konik van 5 en nog een onbeleerde exmoor die ik dan ga beleren :)

vet leuk waar staan ze?

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 07:06

lienieminie schreef:
nafnaf schreef:

vet leuk waar staan ze?

Laren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 08:08

Super leuk dat je ook een exmoor gaat verzorgen! Heerlijke beesten. :D

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:31

lienieminie schreef:
nafnaf schreef:

vet leuk waar staan ze?

Laren :)[/quote]

Super ik hoop het voor je!!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:37

wat leuk dat je een exmor en konik gaat verzorgen, die kom je niet overal tegen.

Zijn er hier ook mensen die veel tegen de eis van een ruiterbewijs door de eigenaar aan lopen? Hier zijn er heel veel die dat eisen.

Ik ga het nu wel halen. Omdat ik dan de duinen mag. Als het weekend 24-26 oktober door gaat bij het Reelear. Nog niet genoeg aanmeldingen.

Newallure

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:39

Ik weet een verzorgpaard per half oktober omgeving Hoogerheide tegen kleine vergoeding. Inissac is haar bokt naam ze heeft een NRPS ruin 160 cm van 14 jaar die lekker kan lopen. Ze heeft op bokt een advertentie gezet.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 19:44

Ik ga hopelijk volgende week woensdag kijken bij (hópelijk) mijn eerste verzorgpony! Geen idee wat ik allemaal kan verwachten, maar ik weet dat als ik het word dat ik zoveel ga leren. Eigenaresse komt super aardig over en ik heb zelfs mijn ouders enthousiast weten te maken! ;D

Niina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 19:55

Leuk kirsten! Wat voor paard/pony is het?

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 20:11

Ik wil me hier ook even melden en wat hoop verspreiden :D
Ik verzorg sinds een paar weken een dravermerrie van een bokker hier *\o/*

Schat van een paard, maar erg nerveus en daardoor niet makkelijk. Heb er afgelopen zondag voor het eerst een paar minuten op rondgestapt en dat ging helemaal nergens over :+ Ze was bloednerveus en we moeten dus nog heel erg aan elkaar wennen. Daarnaast is ze ook niet heel veel onder het zadel geweest de laatste maanden.

Morgen heb ik mijn eerste les, ben heel benieuwd!!

Eigenlijk mocht ik van mijn ma geen verzorgpaard meer zoeken voorlopig omdat het afgelopen half jaar herhalend mis liep als ik contact opnam met mensen... Daarnaast ben ik net begonnen met een studie, dus mocht het daarom ook niet.
Toch iets tegen gekomen wat gewoon zo perfect klonk, dat ik het niet kon laten toch te reageren. Ben er ontzettend blij mee zoals ik net al vertelde en heb meer vrije tijd dan verwacht, dus dat komt goed uit.

Ofwel, soms helpt het als je gewoon even niet per se zoekt. :+

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 22:22

kosseh schreef:
wat leuk dat je een exmor en konik gaat verzorgen, die kom je niet overal tegen.

Zijn er hier ook mensen die veel tegen de eis van een ruiterbewijs door de eigenaar aan lopen? Hier zijn er heel veel die dat eisen.

Ik ga het nu wel halen. Omdat ik dan de duinen mag. Als het weekend 24-26 oktober door gaat bij het Reelear. Nog niet genoeg aanmeldingen.

Ik ga dat weekend zeer wss ook
Ik kom je dan wel tegen +:)+

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 07:17

Ik heb me ruiterbewijs nu al een jaartje maar eigenlijk is het volledig onnodig.. kan er niks mee en heb hem nergens voor nodig

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 07:18

Ik heb geen ruiterbewijs en er heeft ook nog nooit iemand aan me gevraagd of ik dat heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 07:26

nafnaf schreef:
Ik heb me ruiterbewijs nu al een jaartje maar eigenlijk is het volledig onnodig.. kan er niks mee en heb hem nergens voor nodig

Volgens mij is het zo dat je met een ruiterbewijs verzekerd bent. Dat vinden veel mensen belangrijk. ;) Verder kan je hiermee deelnemen aan (onderlinge) wedstrijden. Ook ga je hem nodig hebben als je bijv. een paard wil huren op een andere manege. Het is dus wel degelijk nuttig.