Bij de scapino bij ons, 2e artikel gratis bij All Stars. Dus nam ik maar 2 paar .. En mams betaalde de helft.. Dus ben zelf 30 euro voor 2 paar kwijt .. Foto's komen zo
Heb straks trouwens stills van t rijden. Had digi op paal gezet en hele tijd gefilmt.. Ga zo eerst ff kijken, kan ik mooi zien hoe het eruit zag en wat ik fout deed
ier : misschien beter te zeggen als het waar zou zijn ik reageer namelijk op alles wat ik lees voor ik post waarbij ik dus nog moet zeggen : ik wacht op de foto's tot ik reageer
mar : wij gaan jou ook missen!
zo zo zo zo ik maak mijn leraar een koppie kleiner! als hij zich aan zn woord had gehouden .. me een 6 had gegeven ipv een 5.5 had ik nu zonder problemen naar havo gegaan .. *laat vader na rekenen en belt daarna op*
Kat. Ik snap wel dat als jij veel onvoldoendes hebben ze je naar het vmbo laten.. Als je nu al onvoldoendes staat.. hoe wil je het dan halen in de volgende jaren, het wordt er niet makkelijker op hoor..
Had vandaag met rijden digi op paal gezet en gefilmt.. Kon ik mooi even zien hoe die liep etc.
Heb even wat stils:
Hij was echt vervelend in het begin .. Hij wilde maar niet doorlopen, maar ook niet terug naar stap telkens .. En hij reageerde alleen maar op een keiharde tik van de zweep en dan na eventjes wilde die weer insukkelen..
huh ? je het je camera gewoon neer gezet ofso? of iemand t gefilmt ?
net belde ze weer .. mn afdelindsleider gaat ernaar kijken maar durft er nog niks over te zeggen wat heb ik eraan .. t is zo dom omdat hun een fout maken krijg ik die kans niet !