Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabda schreef:Hoe kan het nou dat ik op zulke forums zie dat mensen problemen hebben met een goede bijrijdster/verzorgster te zoeken. Terwijl ik niet eens een verzorgpaard kan vinden
darkadia schreef:Zoveel mensen, zoveel wensen. Bijrijdster en paard moeten bij elkaar passen, en bijrijdster en eigenaar moet klikken. Daarnaast haken er toch veel af als er een bijdrage gevraagd wordt of verplicht lessen.
maratjesammy schreef:mag ik hier ook mee praten??
Ik heb een lieve haflinger ruin van bijna 4. hij is tot nu toe super braaf geweest met alles. het was opstappen en wegrijden met inrijden. maar ik merk nu wel nu hij wat vaker stil staat dat hij wat lastiger wordt als hij dan wel een keer mee mag. het is een combinatie van puberen en teveel energie denk ik.
Vanaf het begin hadden een super fijner verzorgerster erbij die 2 dagen in de week ook mee hielp met de verzorging, voeren en dergelijke. alleen het rijden schoot er wat bij in. vandaar dat we iemand er bij zijn gaan zoeken voor 1 of 2 dagen in de week.
Eindelijk iemand gevonden na een hoop belachelijke reacties. klikte super goed, hij heeft haar enorm uitgeprobeerd maar ze was nog steeds gemotiveerd genoeg om hem dan ook op zijn plaats te zetten. super!! zo iemand zochten we. helaas is zij naar 3x gestopt omdat ze meer moest gaan werken en het daarom niet meer kon combineren.
Tot overmaat van ramp stopt mijn huidige verzorgster die 2 dagen de zorg mee deed er ook nog mee.
Dus we moeten nu echt serieus weer opzoek, enige nadeel is gewoon dat mensen je advertentie gewoon niet goed lezen. ik zet er 18+ in krijg ik reacties van huismoeders dat ze nog een leuke kinderpony zoeken voor hun dochter van 9. Hallo!! lees je wel in zet erbij 18+ omdat het om een jonge pony gaat.
Ik zoek iemand die genoeg rijervaring heeft om hem op zijn plaats te zetten als hij uit gaat proberen of aan het puberen is. dan wil ik niet er een kind op zetten met het risico dat die verongelukt met mijn pony. of dat hij slechte dingen aangeleerd krijgt omdat ze gewoon niet rijtechnisch genoeg zijn.
Ik heb zelf het idee dat wat wij aanbieden super is, maar waarom krijgen we niemand gevonden?
maratjesammy schreef:Ik woon in noord brabant, net aan de loonse en drunense duinen.
Zelfs daarom dachten wij dat wij iets supers aanbieden omdat we echt in 5 minuten in het bos zitten.
Hoe moeilijk kan het zijn denk ik dan
Me zus en ik hadden vd week zelfs het idee om maar eens bij een gevorderde les te gaan kijken bij de maneges hier in de buurt. maar dat voelt voor mezelf een beetje vreemd, en weet ook niet goed hoe ik zoiets moet aanpakken. Gaan kijken wie je wel goed genoeg vind rijden en diegene aanspraken na de les ofzo?