Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pattypaard schreef:Meliaforever schreef:Iris je hebt echt kapsonens.. (dat moest eruit) Ik ben het niet met je eens, Nu is lieve robin weg.. Nou lekker dn.. Ik reageer toch ook niet op jou!? .. Omdat ik je niet magOmdat ik geen ruie n het topic wi negeer ik je maar
Sorry.. maar kunnen we normaal tegen elkaar praten?![]()
Pattypaard schreef:Meliaforever schreef:en bedankt ier..!Ik kan het niet op msn zeggen omdat je me geblokt heb dus dan maar hier.. Ik heb het ALLEEEN tegen ier...
Je moet echt niet mijn lieve manegeknollies zegen dat ze robots zijn want dat zijn ze niet!Jy hebt z nog nooit gezien en jij weet echt niet hoe die paardjes zijn
,, en over jezelf zeggen dat je goed rijd ben je best wel een kapsonens mensje
Want niemand kan goed rijden het blijven beesten
,, Ennuh Je mag mij ook negeren hoor lekker rustig, Maar hou voortaan je mening even voor je want nu netzoals altijd verpest je de sweer weer sorry dat ik het zeg.
Birgitte SORRRYYWe kunnen nooit een belofte aan birgitte maken
Doe dat dan GVD via PB!!!!!
Dat hebben ze niet voor niks uitgevonden en word niet voor niks zovaak gezegd hier!
Zo dat moest deruit
Ier schreef:je hebt me nooit gepbt marjolein,
Felies_xx schreef:Jeetjee..Moet het dan altijd ruzie hier..
En ALTIJD door dezelfde PERSOON Die ALTIJD de DISCUSSIE aangaat dat ze BETER is ENZ.
(Niet aanvallend) Spreek de waarheid!
Ier schreef:Ik heb iig nooit een pb gehad van jou,
Ier schreef:Felies_xx schreef:Jeetjee..Moet het dan altijd ruzie hier..
En ALTIJD door dezelfde PERSOON Die ALTIJD de DISCUSSIE aangaat dat ze BETER is ENZ.
(Niet aanvallend) Spreek de waarheid!
Dit is dus zker geen waarheid.
Jij met je pennygedrag moet je domme $%^#$%kop gewoon houden.
Sorry voor derest mr nu maken mensen mij echt zwaar geirriteerd.