Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 09:23

Billy3105, foto's zet ik er niet op om privéredenen, mag ik niet van mijn ouders, omdat je dan terug te vinden bent op Google. Wedstrijden rijd ik niet, alleen onderlinge op de manege, manege is geen lid van FNRS.

KimW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 09:54

@HorseLove28 goede advertentie, alleen een beetje lang. dat kan twee richtingen opgaan: of ze zijn geïnteresseerd en lezen verder, of ze zoeken verder naar iets anders. misschien dat als je het wat korter maakt, dan trigger je mensen om contact op te nemen omdat ze meer zouden willen weten.

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 12:31

Hoi hoi,

Ik zoek -helaas- nog steeds... Iemand nog tips/die wat weet omgeving den bosch? (5237)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 12:40

Floriske, volg je het andere topic ook ? Die voor iedereen die een bijrijder zoekt [VP] Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4
Ben ik nu ook aan het doen, voor het geval er een voorbij komt in de buurt. Heb al een aantal gezien, maar dan toch is het me telkens net te ver. Ik baal er echt van maar school moet echt voor gaan dit jaar helaas. Toch maar kijken of ik ergens op een manege kan gaan rijden denk ik...

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:07

Ik heb hetzelfde, qua school dan.

En nee, bedankt voor de tip, ga ik doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:36

laraxXxemma schreef:
Floriske, volg je het andere topic ook ? Die voor iedereen die een bijrijder zoekt [VP] Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4
Ben ik nu ook aan het doen, voor het geval er een voorbij komt in de buurt. Heb al een aantal gezien, maar dan toch is het me telkens net te ver. Ik baal er echt van maar school moet echt voor gaan dit jaar helaas. Toch maar kijken of ik ergens op een manege kan gaan rijden denk ik...

Je mag daar alleen STIPPEN/VOLGEN. Niet (!) een advertentie plaatsen.

Dus of iedereen die hier uit het verzorgerstopic wil stoppen dat als tip te geven/aan te raden/dat te doen. ;) Zelf volg ik dat topic ook, evenals dit topic al heb ik het ondertussen niet meer nodig ( :D ), maar het is voor die mensen heel vervelend..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:40

Haha, wilde ook wel even een berichtje plaatsen, maar daarvoor is er een ander topic. Heb nu ook even een stipje gedaan :)

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:43

Ik heb de afgelopen 8,5 maand een merrie verzorgt, ben daarmee gestopt.
Nu rijd ik een fries bij, de eigenaresse is mijn moeders oude bijrijdster, kleine wereld :P
Ik ben dus super blij :D

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:52

Deetjeeuh schreef:
laraxXxemma schreef:

Je mag daar alleen STIPPEN/VOLGEN. Niet (!) een advertentie plaatsen.

Dus of iedereen die hier uit het verzorgerstopic wil stoppen dat als tip te geven/aan te raden/dat te doen. ;) Zelf volg ik dat topic ook, evenals dit topic al heb ik het ondertussen niet meer nodig ( :D ), maar het is voor die mensen heel vervelend..

ik zeg ook volgen toch ? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 13:57

Tanja, hartstikke leuk! :D

LaraxXxEmma, het kwam een beetje over als toch iets moeten posten. Misschien voortaan toch even beter verwoorden aangezien het veel vaker gebeurd. ;) Ik zeg het maar even duidelijk.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 16:00

I kheb het gister enorm naar me zin gehad er zijn erg gafe foto,s gemaakt door me vader en beide paarden hebben het super gedaan :D aankomende zaterdag beginnen met de buigin met gigi :D misschien dat ik dinsdag middag nog even ga :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:07

Ik wilde even laten weten dat ik als het goed is wat heb gevonden!
Nu de een shet en later een Appaloosa erbij, maar die is nu nog heel groen :D

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:20

Summerfly schreef:
Hallo,

Aangezien er ook een 'Ook zo moeilijk een bijrijdster te vinden?' is, moet er natuurlijk ook één over het vinden van verzorgpony's zijn! *\o/* Heb je ook zoveel moeite om een verzorgpony te vinden, heb je er jaren over gedaan, ben je al zovaak teleurgesteld dat de moed je in je jodhpurs is gezakt? :n Wissel dan hier je ervaringen uit, en misschien maak je nog kans... <<)
Alles is mogelijk!

Misschien makkelijk als jullie erbij zetten "waar" je de verzorgpony zoekt. Zijn er nog meiden bij tussen Breda en Roosendaal????????

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:32

maxxlover schreef:
Summerfly schreef:
Hallo,

Aangezien er ook een 'Ook zo moeilijk een bijrijdster te vinden?' is, moet er natuurlijk ook één over het vinden van verzorgpony's zijn! *\o/* Heb je ook zoveel moeite om een verzorgpony te vinden, heb je er jaren over gedaan, ben je al zovaak teleurgesteld dat de moed je in je jodhpurs is gezakt? :n Wissel dan hier je ervaringen uit, en misschien maak je nog kans... <<)
Alles is mogelijk!

Misschien makkelijk als jullie erbij zetten "waar" je de verzorgpony zoekt. Zijn er nog meiden bij tussen Breda en Roosendaal????????

Als het goed is hebben de meeste van ons wel een advertentie over wie wat waar. Kan je gewoon vinden op het profiel onder het knopje alle advertenties :). Daarnaast staat bij heel veel ook wel waar ze in de buurt wonen, al misschien niet direct hier in het topic.
Natuurlijk wel makkelijker om het hier zo neer te zetten, maar ik denk niet dat iedereen dat wil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:35

Je kan ook bij advertenties gaan filteren op zoveel km van jouw postcode vandaan. Hoef je niet alles te door zoeken :)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:22

Dromer01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 21:42

Ik rij sinds 2 weken een fries bij.
Super leuk paard van 4 jaar. Ik had een keer een andere instructrice als inval, om het zo maar te zeggen, en ik had haar gevraagd of ze misschien iemand kende die iemand zocht. Op dat moment niemand, maar een weekje later kreeg ik bericht dat ze iemand kende die een bijrijdster zocht. Nou nummer gekregen, geappt en die dag erna nog afgesproken. Gereden en even gepraat, en daarna meteen geregeld!
Ga nu ook met hem lessen, hoop nog veel van hem te leren.
Dus een tip: Gewoon vragen! Aan mensen op stal, of ze iemand kennen. Of aan je instructrice of instructeur, je weet maar nooit.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 15:53

Sinds ik in Utrecht woon wil ik eigenlijk weer gaan rijden, maar volgens mij is dat vrij onmogelijk hier :')

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:07

Gewoon proberen te zoeken.
Volgens mij zat er in Utrecht ook een studenten rijvereneging kan je ook voor kijken

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 13:14

Daar heb ik destijds al een keer naar gekeken maar volgens mij was daar iets mee qua regels o.i.d wat mij niet trok/lukte.

roweentje53

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 20:26

Ik ben al een tijdje op zoek naar een verzorgpony in Amsterdam of ergens in de buurt, dus ik stuur hier maar even een berichtje :D

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 20:28

roweentje53 schreef:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een verzorgpony in Amsterdam of ergens in de buurt, dus ik stuur hier maar even een berichtje :D

filter op de markt even naar wat je zoekt! helpt vaa goed

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 20:47

Ik zoek in putten een verzorgster :) PB voor meer info!

roweentje53

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 20:57

liliekska schreef:
roweentje53 schreef:

filter op de markt even naar wat je zoekt! helpt vaa goed

Dankjewel ga ik doen! ik heb ook al een advertentie maar heb tot nu to nog geen reactie gehad jammer genoeg.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 21:43

Sinds wanneer heb je een advertentie? In deze omgeving is t moeilijk om wat te vinden, volgensmij staad er best veel op wennekers wat iemand zoekt.