Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
laraxXxemma schreef:Floriske, volg je het andere topic ook ? Die voor iedereen die een bijrijder zoekt [VP] Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4
Ben ik nu ook aan het doen, voor het geval er een voorbij komt in de buurt. Heb al een aantal gezien, maar dan toch is het me telkens net te ver. Ik baal er echt van maar school moet echt voor gaan dit jaar helaas. Toch maar kijken of ik ergens op een manege kan gaan rijden denk ik...
Deetjeeuh schreef:laraxXxemma schreef:Floriske, volg je het andere topic ook ? Die voor iedereen die een bijrijder zoekt [VP] Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4
Ben ik nu ook aan het doen, voor het geval er een voorbij komt in de buurt. Heb al een aantal gezien, maar dan toch is het me telkens net te ver. Ik baal er echt van maar school moet echt voor gaan dit jaar helaas. Toch maar kijken of ik ergens op een manege kan gaan rijden denk ik...
Je mag daar alleen STIPPEN/VOLGEN. Niet (!) een advertentie plaatsen.
Dus of iedereen die hier uit het verzorgerstopic wil stoppen dat als tip te geven/aan te raden/dat te doen.Zelf volg ik dat topic ook, evenals dit topic al heb ik het ondertussen niet meer nodig (
), maar het is voor die mensen heel vervelend..
Summerfly schreef:Hallo,
Aangezien er ook een 'Ook zo moeilijk een bijrijdster te vinden?' is, moet er natuurlijk ook één over het vinden van verzorgpony's zijn!Heb je ook zoveel moeite om een verzorgpony te vinden, heb je er jaren over gedaan, ben je al zovaak teleurgesteld dat de moed je in je jodhpurs is gezakt?
Wissel dan hier je ervaringen uit, en misschien maak je nog kans...
![]()
Alles is mogelijk!
maxxlover schreef:Summerfly schreef:Hallo,
Aangezien er ook een 'Ook zo moeilijk een bijrijdster te vinden?' is, moet er natuurlijk ook één over het vinden van verzorgpony's zijn!Heb je ook zoveel moeite om een verzorgpony te vinden, heb je er jaren over gedaan, ben je al zovaak teleurgesteld dat de moed je in je jodhpurs is gezakt?
Wissel dan hier je ervaringen uit, en misschien maak je nog kans...
![]()
Alles is mogelijk!
Misschien makkelijk als jullie erbij zetten "waar" je de verzorgpony zoekt. Zijn er nog meiden bij tussen Breda en Roosendaal????????
liliekska schreef:roweentje53 schreef:Ik ben al een tijdje op zoek naar een verzorgpony in Amsterdam of ergens in de buurt, dus ik stuur hier maar even een berichtje
filter op de markt even naar wat je zoekt! helpt vaa goed