5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Larizzie

Berichten: 119
Geregistreerd: 12-03-13
Woonplaats: leiden

Re: [CENTRAAL] 5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 16:38

jeeeeeeeeeeeeeey!!!!!!! ik heb een reactie op mijn advertentie gekregen en nu ga ik waarschijndelijk 4 paarden verzorgen :Y) :D :P :9 :) :j :j :j :j :j :j

paardje21991

Berichten: 19
Geregistreerd: 19-07-10
Woonplaats: nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 18:22

ik zou me even voorstellen. Ik ben kim, ik ben 14 jaar oud en heb 7-8 jaar manege ervaring. Ik ben al echt een poos opzoek naar een verzorgpony. Ik rij sinds 3 weken niet meer op de manege omdat ik er totaal niks meer leren en het saai werd. Ik ben opzoek naar een pony\paard die hoger is dan 1.50. Omdat ik zelf aardig lang ben (1.73) en ik weeg 60 kilo. Ik ben zeker in staat om een leuke sprong te nemen en natuurlijk ook om wat met dressuur te doen. Buitenritten vind ik ook erg leuk. Ik woon in nijkerk, en ben daarom ook opzoek naar een pony in die omgeving. Zodat ik er op de fiets heen kan. Ik kan 2 en mischien 3 keer per week komen. Ik ben ook bereid om een bepaald bedrag per maand te betalen :)

contact: dat meld ik er dan bij haha.

zoiets? :D

inochiyo

Berichten: 851
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Belgie

Re: [CENTRAAL] 5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:26

op facebook zijn er heel wat groepen, mss moet je daar ook eens een kijkje nemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 18:09

Larizzie schreef:
zo nog beter?

Hallo,

IK ben Larisa Lasamahu ik ben bijna 13 en heb 7 a 8 jaar rij ervaring.
Hiervoor heb ik al meerdere verzorgpaarden gehad maar die zijn allemaal verkocht helaas.
Ik ben 1.70 lang en ik weeg 50 kg.
Ik heb leren rijden eerst op manege de Poelruiters toen op de Ripse ruiters en nu op de Westkustruiters.
Ervaring is aanwezig ( ik ben echt geen super ruiter maar ik kan zeker wel rijden ) buitenrijden is geen probleem en ik kan dressuurmatig rijden (niet heel hoog) en springen.
Poetsen,vertroetelen,knuffelen vind ik heel erg leuk om te doen uitmesten vind ik ook niet erg.
Ik hoop dat u interesse heeft gekregen.
Voor meer informatie mail naar: larisalasamahu@hotmail.com

mvg,

Larisa Lasamahu

moet ik er nog een telefoon nummer bij zetten????


Hallo,

Ik ben Larisa Lasamahu, ik ben bijna 13 en heb 7 á 8 jaar rij ervaring.
Hiervoor heb ik al meerdere verzorgpaarden gehad, maar die zijn allemaal verkocht helaas.
Ik ben 1.70 lang en ik weeg 50 kg.
Ik heb leren rijden op manege de Poelruiter, maar ben toen verdergegaan op de Ripse ruiters en nu rijdt ik op de Westkustruiters.
Ervaring is er aanwezig (Ik ben echt geen super ruiter, maar ik bezit stap, draf en galop goed.) Buitenrijden is voor mij geen probleem, ik kan ook dressuurmatig rijden (niet heel hoog) en springen.
Poetsen en knuffelen vind ik heel erg leuk om te doen en uitmesten vind ik ook niet erg.
Ik hoop dat u interesse heeft gekregen.
Voor meer informatie mailt u naar: larisalasamahu@hotmail.com

MVG,

Larisa Lasamahu
(Telefoonnummer)


Zo had ik het gedaan, maar dat is mijn mening :)

Hamont

Berichten: 642
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 22:52

Ik ben een markt begonnen voor o.a. mensen die een verzorgpony zoeken. http://www.manegekrant.nl/manegemarkt/

een tijdje terug heb ik een stukje over het vinden van een pony geschreven, die zal ik ook even opscharrelen voor de liefhebbers.

Mootje68

Berichten: 64
Geregistreerd: 10-01-13

Re: [CENTRAAL] 5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:43

Super handig topic dit

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 00:26


Mila11
Berichten: 1003
Geregistreerd: 20-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:23

Hallo,

Ik ben Mila. Ik zoek een verzorgpony waar ik op kan rijden.
Ik ben nu 12 jaar en heb 3 jaar rijervaring en ook de nodige ervaring rondom het rijden.
In een verzorgpony zoek ik een lief paardje die minimaal 1.43 is, anders pas ik er niet meer op.

Ik ben zelf 1.65 en weeg nog geen 50 KG.
Ik ben bereid om 2x per week te komen,
En heb geen probleem om naast het verzorgen de stal uit te mesten, invetten etc.
Ik moet dus wel op een pony/paard kunnen rijden!
Want ik zou graag mijn ervaring in het rijden uitbreiden op een pittige pony.

Ik woon in Heerhugowaard en zoek een pony in die omgeving. De eerste keren zal ik met mijn ouder meekomen kijken of het wat is!

Ik zou heel graag gemaild worden! Dus heeft u interesse? Mail me dan!

(Mailadres)



Is zoiets goed??

Simoonzel

Berichten: 2200
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 08:45

Ik zou ook wel een VP willen maar denk niet dat iemand mij zou willen hebben.. Ik heb geen ervaring met VP's en heb ook maar 3 jaar rijervaring. Daarnaast ben ik pas net weer begonnen met rijden na een stop van 5 jaar..
Aan de andere kant zou ik ook heel blij zijn met een shetje of iets waar ik niet kan/mag rijden, gewoon lekker poetsen en zo om wat meer verzorgervaring op te doen.

Maar ik ken geen "paardenmensen". ;(

Ab2008
Berichten: 261
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Zeeland

Re: [CENTRAAL] 5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 17:20

Ik zoek met een vriendin een verzorgpaard(en). We hebben allebei ruim 6 jaar rijervaring. Ook met verzorgpony's alleen daar zijn we mee gestopt omdat we te groot werden.
Hoe zouden we het kunnen aanpakken dat we zegmaar allebei een verzorgpaard hebben samen? Het hoeven dr niet persé 2 te zijn maar dat zou natuurlijk wel leuk zijn!!

DeEenhoorn
Berichten: 2941
Geregistreerd: 23-05-13

Re: [CENTRAAL] 5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 16:12

ik ga komende zondag kijken bij mijn toekomstige vp en inrijpaardje. is maar 20 minuten fietsen (ik denk een kleine 5 km, ik kan niet zo goed schatten..) een witte Welsh van 1.30 meter en ik ben 1.61 meter

DeEenhoorn
Berichten: 2941
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 16:12

Simoonzel schreef:
Ik zou ook wel een VP willen maar denk niet dat iemand mij zou willen hebben.. Ik heb geen ervaring met VP's en heb ook maar 3 jaar rijervaring. Daarnaast ben ik pas net weer begonnen met rijden na een stop van 5 jaar..
Aan de andere kant zou ik ook heel blij zijn met een shetje of iets waar ik niet kan/mag rijden, gewoon lekker poetsen en zo om wat meer verzorgervaring op te doen.

Maar ik ken geen "paardenmensen". ;(

bokt's markt en marktplaats?

staceyjafar
Berichten: 1
Geregistreerd: 01-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:17

selma_rick schreef:
Ik zoek juist iemand die mijn pony wil verzorgen, wel vraag ik een bijdrage in de kosten. Misschien moet ik daar ook eens een topic over openen hoe ik aan een verzorger kom. Heeft hier iemand nog tips voor.
Ik heb al advertentie op de bokt markt en marktplaats.
Maar in limburg zoekt volgens mij niemand een verzorg pony.


Ik woon in limburg en ben heel erg op zoek!

Larizzie

Berichten: 119
Geregistreerd: 12-03-13
Woonplaats: leiden

Re: [CENTRAAL] 5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 08:25

ik heb weer een reactie gekregen dus hopen

Loveskyra

Berichten: 168
Geregistreerd: 05-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:33

Hoi bokkers! Ik ben zelf ook opzoek naar een rijmaatje/verzorg(st)er. Op marktplaats kan ik niemand vinden en zo ook niet op bokt. Ik woon in Twello (tussen Deventer en Apeldoorn) en heb een schat van een KWPN-er. Ze is braaf op buitenrit, met wandelen, dressuren en ook hebben we een eigen bak. Hoe vaker je kan hoe beter, maar toch wel met een minimum van 2x in de week.
Kennen jullie iemand die in mijn omgeving opzoek is? H

Anoniem

Re: [CENTRAAL] 5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 16:36

Ik heb hier in de buurt al een beetje rondgefietst, al bij wat mensen aangebeld.. Maar kan niets vinden? Iemand tips? Tips voor mijn advertentie? :)

Chantaliiejj
Berichten: 5637
Geregistreerd: 25-01-10

Re: [CENTRAAL] 5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:09

Hallo, het blijft lastig om een verzorg paard te vinden of het is te ver weg of ze vragen een vergoeding voor wat ik helaas niet doe.
jammer dat ik zo ver weg woon Loveskyra

bentlage schreef:
ik ga komende zondag kijken bij mijn toekomstige vp en inrijpaardje. is maar 20 minuten fietsen (ik denk een kleine 5 km, ik kan niet zo goed schatten..) een witte Welsh van 1.30 meter en ik ben 1.61 meter

En hoe was het ga je hem verzorgen ?

Loveskyra

Berichten: 168
Geregistreerd: 05-08-09

Re: [CENTRAAL] 5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 20:38

Helaas! Hopelijk vind je nog een leuk verzorgpaard :) Positief blijven!

cheyy
Berichten: 16
Geregistreerd: 14-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 00:12

hoii, ik verhuis binnenkort weer terug naar nederland en moet mijn paardje dan hier achterlaten
als ik in nederland ben wil ik graag een verzorg/lease paard. IK zou hem ook heel graag op springwedstrijden willen uitbrengen enzo..
bij heel veel advertenties staat er of alleen verzorgen of gewoon bijrijden. maar ik zoek eentje waar ik echt het rijden en trainen kan dan en dan ook het paard of wedstrijden kan uitbrengen.
wie van jullie heeft dit en hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen? En hoe hebben jullie je paardje dan gevonden?

Tinkie98
Berichten: 25
Geregistreerd: 09-08-13

Re: [CENTRAAL] 5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:17

Ik ben ook nog steeds actief opzoek, dus als iemand een verzorger/bijrijder in Utrecht zoekt :) ik vind het moeilijk om duidelijk te maken dat het mij net alleen om het rijden gaat en dat ik het ook leuk vind om een shetlander te verzorgen waar ik niet op kan rijden, kan iemand helpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 16:45

Ik heb allebei mijn verzorgpaardjes gevonden via marktplaats. 1e zelf gereageerd, andere oproepje geplaatst en reactie gehad. De tweede verzorg ik nu! <3

Skiplove
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 19:50

Waar en hoe moet ik een topic aanmaken voor een verzorgpony te zoeken? Ik ben nieuw en heb nog echt geen idee waar dat moet...

Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 17:23

Skiplove schreef:
Waar en hoe moet ik een topic aanmaken voor een verzorgpony te zoeken? Ik ben nieuw en heb nog echt geen idee waar dat moet...

Alvast bedankt!

Bij de markt ---> nieuwe advertentie :)

101Lufffbaca
Berichten: 13
Geregistreerd: 20-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 11:41

Hele leuke topic
alleen ik durf niet langs de deuren te gaan
komt dat dan niet raar over?
En wat zou ik dan precies moeten vragen?

Of heeft iemand hier misschien een verzorg
paardje/pony voor me 4jaar ervaring
12 jaar (13 in2 mnd) ik weeg rond de 40 kilo
rond Hasselt zwartewaterland (mensen die er wonen
kennen het)


Doei bokkers /3

juliexxxx

Berichten: 547
Geregistreerd: 31-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 18:44

Als je een verzorgpaard zoekt begin niet te vragen waarom mag ik niet springen of waarom mag ik geen buiteritten maken iemand vraagt zo'n vragen de hele tijd aan mij en ik wordt er zot van.