Annn schreef:okee het gespreksonderwerp voor vanavond :
wat voor stijl heb jij ?
qua kleren, jongens, paarden enzzz
Kleren: Jongenskleren vooral. Vraag me niet waarom maar die zitten me gewoon beter.
Sinds vorig jaar en dit jaar meer meidenkleren gaan kopen. Alleen moet alles altijd zo strak mij de meisjes.. wat ik dus totaal niet wil eigenlijk. (Mijn ribben steken bijv. ook uit wat helemaal niet uitziet. Maar ik hou zowiezow niet van strak.)
Ik heb inmiddels dus meer meidenkleren en ook wat strakkere dingen, alleen niet te. Ik zit er wel nog los in om het zo maar te zeggen.

Ik loop ook vaak genoeg gewoon in trainingsbroek of/en trainingsvest.. Ook al ziet ut niet uit. Boeit mij niet echt iets.. dan kijken mensen maar een andere kant op

Schoenen > Gympies van Nike. Boeit me niet als ze helemaal onder ut zand ofzo zitten, als ik maar iets wat fijn loopt aan me voeten heb

Jongens.
Ik heb nooit vriend gehad ofzo en nooit echt verliefd geweest

Maargoed. Mijn humor hebben. Eerlijk zijn, voor eigen mening uitkomen. Spontaan zijn. Er tegen kunnen dat ik mij ook wel eens niet helemaal goed voel. Kleur haar boeit niet echt..
Maakt mij ook niet uit of diegene knap is of niet. Tuurlijk wel een beetje, anders zou ik liegen.
Maar mij gaat het meer om de uitstraling erbij. Je kan nog zo knap zijn, als je de uitstraling niet hebt is ut niks

En jongens ouder dan mij zijn meestal leuker. (en te oud

Karakter dat ook bij mij past het liefst natuurlijk.
Vooral niet bazerig, ik weet alles beter enz... daar kan ik niet tegen. (al doe ik het soms zelf ook wel

paarden
Niet al te stevig gebouwd. Ze moeten iets hebben, ook van uitstraling. En om de een of andere rede vind ik paarden die dingen meegemaakt hebben en die dingen hebben die nog niet opgelost zijn altijd leuker.
Geen echt stijf lopend beest.. lekker soepel mooie gangen.
Ras maakt niet geweldig veel uit. This wat het dier zelf er de uitstraling aangeeft.
En dat was ut wel d8 ik

Heb trouwens filmpjes vant rijde vandaag beetje.