Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Bolderkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 16:09

Ik heb denk ik weer een leuke bijrijdster. Een vrouw die af en toe recreatief wil rijden en dan ook graag haar dochtertje meeneemt. Ze komt elke zaterdag en als ze vaker wil laat ze het op zondag via de mail even weten. Hopen dat dit gaat werken, want over 2 weken werk ik rond de 60 uur per week dus geen idee waar ik dan elke dag de tijd voor mijn paard vandaan moet halen. :Y)

JusMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 16:12

Zoek schreef:
Nu lees ik hier wel hele gekke dingen...grondwerken willen jullie dat? :D hihihi nou dan tref ik de verkeerde mensen :(

Een combi van alles! Lekker veelzijdig :)

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 16:13

JastieHorse schreef:
JusMJ schreef:
Mail gehad van?

Zerline op bokt ;) Blz terug.

@Nadia, ik heb nu 3 geinteresseerde. 1 komt er morgen kijken. Jij al iemand gevonden?

Nee .. maar er zijn kapot veel die gaan alleen voor het rijden.. nahhh die hoef ik niet *D

_PatriciaH

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:04

Yep hier ook alleen maar rijden....heb ik een leuke meid ontmoet en afgesproken voor de 2e keer wat doen met de paarden krijg ik een whatsapp "is het handig als ik mijn rijbroek aan doe?" tja dan heb ik het gevoel dat het rijden wel heel erg bovenaan staat, terwijl ik duidelijk heb gezegt wat ik wilde. Ik ga het zien is wel een hele leuke meid en misschien heb ik haar vraag wel heel anders opgevat omdat ik al zoveel rare berichtjes heb gekregen en meiden die stiekem toch gingen rijden := :o

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:30

Ik heb helemaal geen eisen, als ik maar met paarden bezig kan zijn en niet als schoonmaakhulpje word gebruikt :D
Enigste eis is dat t dicht in de buurt is omdat ik ook met school en examens zit
Helaas kan ik hier niet zo veel vinden wat minder is als een half uur fietsen

@Zouk: ik zou mijn rijbroek ook aan doen omdat dat toch m'n paardenkleren zijn en vies mogen worden :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:41

Rosannee_ schreef:
Ik heb helemaal geen eisen, als ik maar met paarden bezig kan zijn en niet als schoonmaakhulpje word gebruikt :D
Enigste eis is dat t dicht in de buurt is omdat ik ook met school en examens zit
Helaas kan ik hier niet zo veel vinden wat minder is als een half uur fietsen

@Zouk: ik zou mijn rijbroek ook aan doen omdat dat toch m'n paardenkleren zijn en vies mogen worden :)

Dat snap ik maar dat hoef je dan toch niet te vragen?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:42

Of ze is onzeker en zoekt daar bevestiging voor, niet alle mensen zijn slecht he ;)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:43

Daarom gaf ik ook mezelf de schuld in mijn eerdere bericht, zoveel "foute" meiden gehad dat het even moeilijk is om te schakelen :o

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 17:54

Zoek ik vind het wel een normale vraag hoor die ze stelt..Niet altijd het negatieve zien ;)

Vandaag iemand langs geweest voor mijn haf, ze was lekker aan het uitproberen het krengetje. Maar het ging wel goed. Zaterdag en zondag komen er nog 2 kijken, daar verwacht ik wel wat van :j En dan even kijken wie er nog interesse hebben :P

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:00

Ik doe sinds Januari 2 shetters, 1 heeft deze winter voor de slee gestaan en gaan we in februari voor de sulky beleren, ben heel benieuwd :D Moet deze 2 niet ook te veel gaan toe-eigenen :') Dat is toch wel het lastige met verzorgponys, als je alle vrijheid hebt dan gaan ze echt voelen als eigen, terwijl dat toch niet zo is, en je daarmee flink onderuit kan gaan..

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 18:26

Nog iemand op zoek naar een verzorgster omg Tilburg? Al heel lang op zoek :o . Enne Lauwttje, veel plezier!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:42

JastieHorse schreef:
Zoek ik vind het wel een normale vraag hoor die ze stelt..Niet altijd het negatieve zien ;)

Vandaag iemand langs geweest voor mijn haf, ze was lekker aan het uitproberen het krengetje. Maar het ging wel goed. Zaterdag en zondag komen er nog 2 kijken, daar verwacht ik wel wat van :j En dan even kijken wie er nog interesse hebben :P

Ik hoop dat ik nu iemand tref die bij me past, ga haar ook zeker een kans geven!!

JusMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:45

Zoek schreef:
JastieHorse schreef:

Ik hoop dat ik nu iemand tref die bij me past, ga haar ook zeker een kans geven!!

als ik in de buurt woonde was ik zeker geintereseerd in jou paint! :D

Starlight98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:59

Bij mij komt zaterdag iemand, ik hoop zo dat het goed klikt tussen ons en tussen haar en mijn paard. Anders wordt het weer opnieuw gaan zoeken :(

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:11

Starlight98 schreef:
Bij mij komt zaterdag iemand, ik hoop zo dat het goed klikt tussen ons en tussen haar en mijn paard. Anders wordt het weer opnieuw gaan zoeken :(

De afspraak is bij mij verzet van zondag naar zaterdag :D dus ik aap je na ;)

Het erge is dat ik gewoon zenuwachtig aan het worden ben :') Morgen hem even laten lopen en hopen dat ie zich netjes gedraagt zaterdag :D

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:11

Weten jullie trouwens nog een site waar ik een bijrijdster kan zoeken?
Marktplaats vind ik een beetje duur en hier op bokt loopt uiteraard al een advertentie.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:15

De laatste reactie was het leukst :') Zusje had advertentie nog niet verwijderd...

"en dan wil ik naar de ponyclub, ik heb E achter B dus dat kan dan." Pardon?! :D Ow en ze wil les gaan geven op de pony als ie ook voor kindjes geschikt is. Maar dan moest ie geen grote e-pony zijn, want dan was het te groot voor kinderen :')

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:18

Broccoli schreef:
Weten jullie trouwens nog een site waar ik een bijrijdster kan zoeken?
Marktplaats vind ik een beetje duur en hier op bokt loopt uiteraard al een advertentie.

Marktplaats bij Diensten > Paarden, verzorging, oppas, les (of iets wat er op lijkt :P)
is gewoon gratis, eventueel kun je hem nog zetten bij Dieren > Paarden, overige toebehoren.
Daar zie je soms ook advertentie's staan.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:21

Oké bedankt! Dacht dat ik 'm daar al bij wilde zetten, maar dat het iets van €2,50 kostte. Ga wel even opnieuw kijken!

Isa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:30

Ik kom even binnenvallen hoor haha.

Ik heb ook een jaar ofzo naar een verzorgpony gezocht, en heb er nu bijna een maandje een.
Zal ook wel aan Amsterdam liggen, meer vraag dan aanbod :)

Bij marktplaats heb je keus om je advertentie 3 maanden onderaan te laten staan, dan is hij gratis, of een uitgebreider pakket te kiezen, wat wel geld kost.

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:55

Je merkt echt dat de verhoudingen anders liggen. Hier in de randstad meer verzorgers dan paarden en in het oosten zuiden en noorden richting Friesland en Groningen zie ik altijd heel veel vraag naar verzorgers. Ik ga denk ik maar even verhuizen hahaha.

Isa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:04

Haha, dat merk ik inderdaad ook!

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:25

Ik merk er niets van. Zit aan de rand van Amsterdam, heb een leuk stel paarden/ponies staan om te verzorgen en te rijden, maar..... geen reacties.
Dacht vorige week zowel voor een van de ponies als een van de paarden 2 mensen gevonden te hebben, beiden reageren niet meer nadat ik voorstelde dat ze eens langskwamen om kennis te maken.
Ik snap het echt niet meer.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:29

Ik denk dat als het voorjaar is en het weer lekker weer is er meer reactie's zullen komen.
Vooral bij mensen (zoals ik) die geen binnenbak hebben....

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 22:33

Maar aan goedweerruiters heb je niets? :')