Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Rosannee_ schreef:Ik heb helemaal geen eisen, als ik maar met paarden bezig kan zijn en niet als schoonmaakhulpje word gebruikt
Enigste eis is dat t dicht in de buurt is omdat ik ook met school en examens zit
Helaas kan ik hier niet zo veel vinden wat minder is als een half uur fietsen
@Zouk: ik zou mijn rijbroek ook aan doen omdat dat toch m'n paardenkleren zijn en vies mogen worden
JastieHorse schreef:Zoek ik vind het wel een normale vraag hoor die ze stelt..Niet altijd het negatieve zien![]()
Vandaag iemand langs geweest voor mijn haf, ze was lekker aan het uitproberen het krengetje. Maar het ging wel goed. Zaterdag en zondag komen er nog 2 kijken, daar verwacht ik wel wat vanEn dan even kijken wie er nog interesse hebben
Zoek schreef:JastieHorse schreef:Zoek ik vind het wel een normale vraag hoor die ze stelt..Niet altijd het negatieve zien![]()
Vandaag iemand langs geweest voor mijn haf, ze was lekker aan het uitproberen het krengetje. Maar het ging wel goed. Zaterdag en zondag komen er nog 2 kijken, daar verwacht ik wel wat vanEn dan even kijken wie er nog interesse hebben
Ik hoop dat ik nu iemand tref die bij me past, ga haar ook zeker een kans geven!!
Starlight98 schreef:Bij mij komt zaterdag iemand, ik hoop zo dat het goed klikt tussen ons en tussen haar en mijn paard. Anders wordt het weer opnieuw gaan zoeken
Broccoli schreef:Weten jullie trouwens nog een site waar ik een bijrijdster kan zoeken?
Marktplaats vind ik een beetje duur en hier op bokt loopt uiteraard al een advertentie.