Lienek schreef:Mijn bijrijdster zegt per 1 november ivm met de aanschaf van een paard.
Dus ben ik weer op zoek naar een leaser voor mijn sportpony van 1.47
Ik bied de kans om iemand de wedstrijden in te laten gaan met hem. hij is Z springen, M1 dressuur en B SGW
Een pony waar alle knopjes op zitten. Helaas ben ik bijna 20 en kan hem niet meer uitbrengen vandaar dat ik op zoek ben naar iemand die wat jonger is en dat wel wil.
Beschikking over alles (spring-, dressuurzadels. ) etc etc. Zelf hoeft er niks gedaan te worden, alleen af en toe tuig invetten.
Ik vraag 100 pm all in met alleen de eis dat er 1x per maand gelest wordt bij instructie naar keus.
Ik vind het zelf heel redelijk aangezien je dan niet op een manege paard rijd, 5 dagen pw + westrijddag mag rijden (ik doe 1 dag in de week vrij voor de pony zelf.) en de pony zelf ook meer waard is dan een manege paard.
Dus als jullie iemand weten in friesland. ?
Maar merk dat het met sport pony's toch moeilijk is om een bijrijdster te vinden. bij onze tinkers stonden ze haast in de rij!
Van jou pony kan echt iets geleerd worden, dus dat scheelt natuurlijk wel een beetje. Een ambitieus ponyruitertje heeft hier veel aan. Dus snap het aan de ene kant wel. Je hebt zo ook meteen de zekerheid dat je iemand hebt die echt wil... En ik weet niet of jij er nog extra tijd in steekt, af en toe tips gaat geven, mee op wedstrijd of wat dan ook?
Ik heb een pony die kan een leuk L proefje lopen, misschien M, is eigenwijs, met springen is het of hij wil niet of hij heeft er te veel zin in (we hebben nog geen middenweg, komt ook omdat er nauwelijks met hem is gesprongen in het verleden :p) Maar ik ben al lang blij dat er iemand op hem wil rijden en hem wil verzorgen en dat ook goed doet. Bij mij mogen ze ook ales doen, rijden, wedstrijden zou ook mogen (doen ze overigens niet), maar toch heb ik het idee dat ik het niet kan maken om er iets voor te vragen. Ben gewoon veelste blij met mijn verzorgsters!