Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Doanique schreef:Helemaal mee eens.
Vaak 'schrikken' de rassen zoals fjord/haflinger/tinker af he... want die zijn 'lomp en sloom' ...
Ik verzorg een Haflinger waar ze al enige tijd iemand voor zoeken omdat niemand hem wou doen.
Doanique schreef:Haha bedankt, ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk. Je spreekt toch met iemand af dat je komt, nou dan doe je dat gewoon. Niet alleen als het om paarden gaat. Zeg wat je doet, en doe wat je zegt. Zo simpel is het leven.
Zal ik het nog sterker vertellen: Kon gister nieteens rijden, heb alleen een rondje over de dijk gelopen. En blij dat paardje was met de snoepjes/knuffels en beweging.
En nee, ik vond het ook niet leuk dat het zo koud was trouwens
Doanique schreef:Haha bedankt, ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk. Je spreekt toch met iemand af dat je komt, nou dan doe je dat gewoon. Niet alleen als het om paarden gaat. Zeg wat je doet, en doe wat je zegt. Zo simpel is het leven.
Zoek schreef:Idd maar mijn merrie is zo leuk en kan zo mooi lopen, je krijgt rust van haar na een zware werk of schooldag maar sloom is ze zeker niet! en onze ruin heeft mega karakter, lief maar een uitdaging. Ik hou van beide en kan alles met beide en hoop dat een ander dat ook gaat inzien en met ze aan de slag wil!
Emmavhx schreef:Zoek schreef:Idd maar mijn merrie is zo leuk en kan zo mooi lopen, je krijgt rust van haar na een zware werk of schooldag maar sloom is ze zeker niet! en onze ruin heeft mega karakter, lief maar een uitdaging. Ik hou van beide en kan alles met beide en hoop dat een ander dat ook gaat inzien en met ze aan de slag wil!
Klinkt zo leuk!!
Jammer genoeg is Enspijk echt te ver fietsen