Hier al 2 reacties, alleen is blijkbaar de bokt markt niet duidelijk genoeg want ze vroegen beiden waar de pony's staan en zitten beiden niet erg in de buurt ... Dat schiet dus ook niet op
horzlover
Het lijkt op MP daar kun je toch ook gewoon afstande in voeren!?
Ik had bijna een verzorg pony maar te ver dus iemand nog iets wat dichter bij is dan bijn een uur fietsen?
anderen heel veel succes met het vinden van een bijrijder!
Anoniem
Geplaatst: 02-02-12 23:00
Ja, is ook zo, dus ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn .. Het staat er ook gewoon (dus rechts aan de zijkant) maar heb nu net een 3e reactie gehad met die vraag (en dan ook enkel die vraag) dus blijkbaar is het toch niet duidelijk genoeg .. Ik heb het nu maar in de advertentie zelf ook nog eens gezet, wie weet helpt het
Ik begin het echt irritant te vinden dat mensen alleen maar in dit topic komen om te zeggen dat ze een verzorgpony zoeken. Daar gaat het helemaal niet om...
hier ook nog niemand gevonden. dus zoek je nog iets in de buurt van garrelsweer groningen, en ben je ouder dan 16 pb me dan maar.
Vjestagirl
Geplaatst: 04-02-12 17:10
geertje3 schreef:
hier ook nog niemand gevonden. dus zoek je nog iets in de buurt van garrelsweer groningen, en ben je ouder dan 16 pb me dan maar.
Misschien ook handig om erbij te zetten wat je aanbied?
Naborah
Geplaatst: 04-02-12 17:40
De advertentie van Zoek heb ik inmiddels in mijn OS staan, als je er ook bij wilt, moet je dat even zeggen. Staat momenteel niet veel belangrijkers in.
Gister met paardje voor de 2e keer in de binnenbak gereden. Gelukkig niet zo heel druk (6 anderen waarvan 2 kinderen privéles). Schoot er een keertje bokkend vandoor (schrok uiteraard van eigen scheet ) maar verder probleemloos. Ben binnen met al die nukkige mensen toch wel wat voorzichtiger. Hoop dat ik snel weer het bos in kan. Inmiddels ook contact met een misschien-buiten-rijmaatje, dus: Let the sun shine!
Ik vraag me toch elke keer weer af als je in een advertentie duidelijk zet dat je VANAF 18 jaar iemand zoekt ivm dat je een hengst hebt dat er altijd penny's van 12, 13, 14 reageren. Ik wil kinderen niet bloot stellen aan mijn trukendoos op pootjes. Mijn verzekering ook niet trouwens. Kan mij dus ook niet schelen hoeveel jaar ze "rijden" de meeste zijn een pony'tje bij een boer gewent, geen arabier x Welsh hengst die erg puberaal is. Dat is vragen om problemen, en dat snappen ze dan niet. Worden ze nog boos om ook.
aikon dus jij zegt dat mensen onder de 18 jaar, vaak maar bij een boer een pony gewend zijn? Ik moet zeggen dat ze hier op bokt wel een heel erg vooroordeel hebben over jonge mensen. Ik word hier ook altijd op aangekeken. ''het zal wel aan haar leeftijd liggen'' ''Ach je bent nog zo jong je weet er niks vanaf'' ''meid je bent nog maar 16 je moet nog veel te veel leren'' en dat zeggen dan mensen die vaak niet eens wedstrijdervaring hebben. Ik bedoel dit verder niet aanvallend of zo maar ik irriteer me gewoon aan het feit dat mensen denken dat jongeren onder de 18 niet kunnen rijden of zo iets dergelijks.
_PatriciaH
Geplaatst: 04-02-12 19:16
Ik ben het er absoluut ook niet mee eens dat meiden onder de 16 niet kunnen rijden of verzorgen/verantwoording hebben want daar vergis je je in maar als je een paard hebt wat pittig is en niet te houden is dan kies je toch voor iemand die wat meer kan hebben en niet persee iemand die meer ervaring heeft maar een ouder persoon want je wil gewoon niet dat jou paard een meid van 16 jaar of jonger wat aan doet, om ver loopt enz. het is voor een eigenaar gewoon heel moeilijk om een jonge meid alleen achter te laten met een wat "moeilijker" paard en niet omdat we geen vertrouwen hebben in iemand van een jongere leeftijd maar gewoon omdat we het "eng?" vinden omdat wij als eigenaar zo goed weten hoe ons paard kan reageren......en de eigenaar blijft altijd verantwoordelijk!
Nu heb ik hele brave jonge paarden en mag er best een jonger iemand reageren maar toch blijf ik er even bij want je weet nooit hoe paarden reageren ook al ben je maar een manege of boerderijruiter...of kan je juist heel goed rijden en met jonge paarden om gaan maakt geen bal uit!
Laatst bijgewerkt door _PatriciaH op 04-02-12 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt
justdiesel
Geplaatst: 04-02-12 19:20
Nuage schreef:
Mijn excuses, topic was even kwijt door mijn schuld
Ik dacht al dat ik blond was geworden....
deruijter
Geplaatst: 04-02-12 19:25
Dan moet ze dit ook zeggen toch? Kijk ik snap dat mensen een kind van 12 jaar niet op een hengst zetten. Maar 15 / 16 / 17 jarige moeten dit goed kunnen (als ze hier voor getraind zijn). Ik heb vaak zat op paarden gezeten die oudere mensen niet konden rijden, of niet wilde rijden. Maar dan word er gezegd dat wij als jongeren niet nadenken over de risico's. Ik denk soms ook dat mensen niet willen dat jongere mensen net zo goed (of beter) kunnen rijden als de wat ouderen. En ik zeg hier niet mee dat iedereen zo denkt, maar vaak met wedstrijden zie ik mensen arrogant kijken, of minachtend kijken op de wat jongere ruiters die in de hogere klasses rijden.
Ja dat is wedstrijd en jaloersie.....daarom ben ik wedstrijd klaar..hihihihi Nee zonder gekheid als jij een nette mail kan sturen naar iemand die een verzorgster/bijrijdster stuurt weet ik zeker dat er veel mensen omgaan en je toch laten komen. Hoe vaak heb ik wel niet een "penny" mail gekregen waar ik zat van werd en daar ook een oordeel over had dat alle meiden zo waren maar nu heb ik jonge meiden en oude dames gehad die beide hun afspraken niet na kwamen dus ik heb geen oordeel meer geef mij maar iemand van welke leeftijd dan ook die de afspraken na komt en een klik heeft met mijn paarden!!
Hhilde
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-12 20:24
justdiesel schreef:
Ik dacht al dat ik blond was geworden....
Hahaha, ik dacht ook, whoooo, waar is m'n topic , dus ik had gepb't