Hij praat stoned, hij ziet er stoned uit. Hij blowde eerst ook kei vaak, maar nu is ie gestopt ZEGT ie
Dus tja..Maar hij ziet er nog steeds stoned uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus tja..

K verveeelde me;
Felies_xx schreef:IK HAAT DIE !@$*(%*# school!! :@:@

!
We hebben geen eens engels morgen eigenlijk! ze gunnen ons niet eens meer een tussenuur!!

Felies_xx schreef:Omdat..WE hebben morgen helemaal geen engels..
en Ak valt uit..nu willen ze ENGELS naar AK uur verschuiven..zodat wij geen tussenuur hebben!! Nou echt k*t want ik ga dus echt niet naar engels dan denk ik ..We hebben geen eens engels morgen eigenlijk! ze gunnen ons niet eens meer een tussenuur!!
ik was vanochtend ook boos op school omdat we gewoon eerset 2 uur vrij waren, maar dat zeggen ze dus niet, en laten ons allemaal naar school komen, dan krijgen we een invaller en kunnen we ons een uur gaan vervelen, terwijl we dan nog gewoon thuis hadden kunnen zijn.. 
nou ik ga morgen dus echt naar me cordinator..
Annn schreef:waayyoooo die eerste is arrooogaaaaanntt
haha
grapje hoor meis

. 

..
..
Ier schreef:Annn schreef:waayyoooo die eerste is arrooogaaaaanntt
haha
grapje hoor meis
I know
Mr k ben niet arrogant en daarom vind 'k m toch wel vet

DOEEG Felies_xx schreef:IK HAAT SCHOOL!!nou ik ga morgen dus echt naar me cordinator..
Moesten we ons melden, kregen we eigenlijk 2 uur nablijven. Maarja, toen heeft zo'n leraar toch nog iets goeds over ons gezegd, en dat heeft ons 2 uur gescheeld