Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jen_2oo6 schreef:Ik vind ook dat iedereen welkom is je kunt toch niet zomaar tegen iemand zeggen oprot*ten ? naja mijn mening
Ier schreef:Pattypaard schreef:Atentie![]()
![]()
Ik had het net met een paar mensen op msn erover dat het nu steeds vaker voorkomt dat je gewoon genegeerd word.
Ik, en nog meerdere met mij waaronder ook Robin en Laura vinden dat daar wel wat beter op mag worden gelet.
Wil niet zeggen dat wij dat wel altijd doen.
Maar wij willen jullie vragen om daar even wat beter op te letten. En anders na je reactie nog even goed terug te lezen ofzo.
Sommige krijgen hierdoor nogal een k*tgevoel en dat kunnen we ook vermijden op die manier. Volgens ons komt dat dan ook doordat er meer mensen zijn en het vaker drukker is en er veel gepraat word, dan word er ook sneller over dingen heengelezen natuurlijk.
Hoop dat jullie dit niet opvatten als aanval ofzoiets, want zo bedoelen we het allemaal niet
Niet op aanval van jou, maar Robin negeerd mij ook zo vaak en andere ook..
Denk mr niet dat ik dan ook op hun reageer.
En ik vind niet dat je verplicht bent om op mensen te reageren waar je geen zin in hebt.
En tja, dat mensen niet bijlezen vind ik begrijpelijk. Maar als ik vraag of er iets belangrijks is gebeurd, krijg ik ook geen antwoord.
Dus tja, dan niet hea.. Eigen keus.
En dat jij, Robin en Laura vinden dat er meer op gelet moet worden, vind ik niet,
Mens zn eigen keus.. Je kan nou eenmaal niet alles bijhouden als er zoveel gepraat wordt.
Kom op er komen bijna 20 pagina's per dag bij. Je denkt toch zeker niet dat ik me verplicht ga voelen om bij te lezen.
Sorry maar ik zie Bokt als iets van ontspanning niet om maar te lezen te onthouden en te antwoorden, want dat moet ik op school dus al vaak genoeg en wordt er eens goed bedoeld kritiek geleverd (met een voorbeeld over Robin dr rug toen die tijd) dan kan diegene dat niet hebbenen is het gelijk weer oorlog, dus uiteindelijk schiet je er niks meer op als mensen er op reageren.
En daarbij ook nog dat de sfeer hier toch niet goed is, en dat weet ik .
Net zoals met WTF wie is __Artje__ ook even een kwestie van teruglezen voordat je zon opmering maakt.
Want weet je hoe stom dit kan overkomen, zo stom dat mensen ook gelijk weer weggaan.
En ik vind niet dat Lotte mr terug moet komen omdat Janneke terug komt.
JanS zegt zelf ook wegens PERSOONLIJKE redenen die ze liever voor zichzelf houdt.
En dan ook nog dat gezeur op MSN met dat Rebecca (Beckyy) geen echt VZM is omdat ze volgens mensen een keer per topic komt, nou komt ze zowieso al vaker en is ze gewoon mega druk met school en de paarden en dat maakt haar gelijk tot niet echt?
Jullie zeggen toch altijd allemaal; Eens een miepje altijd een miepje.
Laat dan ook iedereen terugkeren beschouw iedereen als een echt miepje.
Laat iedereen hier bij komen ZONDER enig gezeur en ga dan eens naar de rest kijken.
Dit moet zowieso eerst.
En ook nog dat opmerkingen zoals; ja ik negeer die en die, doe dat lekker over pb want daar wordt de sfeer ook niet beter van.
Als dat nou eerst eens gebeurd kijken we daarna wel verder nr dat.
Een goede sfeer is toch echt even belangrijker.
btw bedoel ik dit niet aanvallend of als ruzieschoppend.
Robin__ schreef:Ier als je ruzie met me wil moet je vooral zoiets typen
je moet altijd mij hebben!
Weet je wat, flikker maar op... ik heb het gehad hier
Ik zoek wel een ander topic op... waar mensen WEL gezellig zijn, enw aar mensen WEL respect hebben voor elkaars mening
Melisjee schreef:Nou
Wedstrijd ging slecht maar het inrijden, omg, TE goeD! stap draf galop focking mooi aan de teugel
En in de proef: VROEM weg rhian
Meliaforever schreef:Iris je hebt echt kapsonens.. (dat moest eruit) Ik ben het niet met je eens, Nu is lieve robin weg.. Nou lekker dn.. Ik reageer toch ook niet op jou!? .. Omdat ik je niet magOmdat ik geen ruie n het topic wi negeer ik je maar
Pattypaard schreef:Ah das wel jammer van met de proef Melis. Hoeveel punte had je?
Meliaforever schreef:Iris je hebt echt kapsonens.. (dat moest eruit) Ik ben het niet met je eens, Nu is lieve robin weg.. Nou lekker dn.. Ik reageer toch ook niet op jou!? .. Omdat ik je niet magOmdat ik geen ruie n het topic wi negeer ik je maar
Ier schreef:Pattypaard schreef:Atentie![]()
![]()
Ik had het net met een paar mensen op msn erover dat het nu steeds vaker voorkomt dat je gewoon genegeerd word.
Ik, en nog meerdere met mij waaronder ook Robin en Laura vinden dat daar wel wat beter op mag worden gelet.
Wil niet zeggen dat wij dat wel altijd doen.
Maar wij willen jullie vragen om daar even wat beter op te letten. En anders na je reactie nog even goed terug te lezen ofzo.
Sommige krijgen hierdoor nogal een k*tgevoel en dat kunnen we ook vermijden op die manier. Volgens ons komt dat dan ook doordat er meer mensen zijn en het vaker drukker is en er veel gepraat word, dan word er ook sneller over dingen heengelezen natuurlijk.
Hoop dat jullie dit niet opvatten als aanval ofzoiets, want zo bedoelen we het allemaal niet
Niet op aanval van jou, maar Robin negeerd mij ook zo vaak en andere ook..
Denk mr niet dat ik dan ook op hun reageer.
En ik vind niet dat je verplicht bent om op mensen te reageren waar je geen zin in hebt.
En tja, dat mensen niet bijlezen vind ik begrijpelijk. Maar als ik vraag of er iets belangrijks is gebeurd, krijg ik ook geen antwoord.
Dus tja, dan niet hea.. Eigen keus.
En dat jij, Robin en Laura vinden dat er meer op gelet moet worden, vind ik niet,
Mens zn eigen keus.. Je kan nou eenmaal niet alles bijhouden als er zoveel gepraat wordt.
Kom op er komen bijna 20 pagina's per dag bij. Je denkt toch zeker niet dat ik me verplicht ga voelen om bij te lezen.
Sorry maar ik zie Bokt als iets van ontspanning niet om maar te lezen te onthouden en te antwoorden, want dat moet ik op school dus al vaak genoeg en wordt er eens goed bedoeld kritiek geleverd (met een voorbeeld over Robin dr rug toen die tijd) dan kan diegene dat niet hebbenen is het gelijk weer oorlog, dus uiteindelijk schiet je er niks meer op als mensen er op reageren.
En daarbij ook nog dat de sfeer hier toch niet goed is, en dat weet ik .
Net zoals met WTF wie is __Artje__ ook even een kwestie van teruglezen voordat je zon opmering maakt.
Want weet je hoe stom dit kan overkomen, zo stom dat mensen ook gelijk weer weggaan.
En ik vind niet dat Lotte mr terug moet komen omdat Janneke terug komt.
JanS zegt zelf ook wegens PERSOONLIJKE redenen die ze liever voor zichzelf houdt.
En dan ook nog dat gezeur op MSN met dat Rebecca (Beckyy) geen echt VZM is omdat ze volgens mensen een keer per topic komt, nou komt ze zowieso al vaker en is ze gewoon mega druk met school en de paarden en dat maakt haar gelijk tot niet echt?
Jullie zeggen toch altijd allemaal; Eens een miepje altijd een miepje.
Laat dan ook iedereen terugkeren beschouw iedereen als een echt miepje.
Laat iedereen hier bij komen ZONDER enig gezeur en ga dan eens naar de rest kijken.
Dit moet zowieso eerst.
En ook nog dat opmerkingen zoals; ja ik negeer die en die, doe dat lekker over pb want daar wordt de sfeer ook niet beter van.
Als dat nou eerst eens gebeurd kijken we daarna wel verder nr dat.
Een goede sfeer is toch echt even belangrijker.
btw bedoel ik dit niet aanvallend of als ruzieschoppend.
Annn schreef:vind dat ier wel gelijk heeft
en dat is haar mening.. vrijheid van meningsuiting
en als iemand het er niet mee eens is, dan zegt die dat toch gewoon rustig
Robin__ schreef:Ier als je ruzie met me wil moet je vooral zoiets typen
je moet altijd mij hebben!
Weet je wat, flikker maar op... ik heb het gehad hier
Ik zoek wel een ander topic op... waar mensen WEL gezellig zijn, enw aar mensen WEL respect hebben voor elkaars mening
Annn schreef:ik denk dat jullie te snel denken dat het aanvallend is.
Robin gaat zelf weg, dat is Haar eigen schuld, daar kan je neit ier de schuld voor geven
Pattypaard schreef:Annn schreef:ik denk dat jullie te snel denken dat het aanvallend is.
Robin gaat zelf weg, dat is Haar eigen schuld, daar kan je neit ier de schuld voor geven
Ben ik het mee eens.
Dat Robin die dingen eerder zo opvat op dit moment weten we allemaal wel denk ik. (Wat zeker zijn redenen heeft)
Maar als wij onze mening geven mag Ier dat zeker ook doen. (Op een normale manier, en dat deed ze ook, al komt dat voor sommige te hard over)
Meliaforever schreef:en bedankt ier..!Ik kan het niet op msn zeggen omdat je me geblokt heb dus dan maar hier.. Ik heb het ALLEEEN tegen ier...
Je moet echt niet mijn lieve manegeknollies zegen dat ze robots zijn want dat zijn ze niet!Jy hebt z nog nooit gezien en jij weet echt niet hoe die paardjes zijn
,, en over jezelf zeggen dat je goed rijd ben je best wel een kapsonens mensje
Want niemand kan goed rijden het blijven beesten
,, Ennuh Je mag mij ook negeren hoor lekker rustig, Maar hou voortaan je mening even voor je want nu netzoals altijd verpest je de sweer weer sorry dat ik het zeg.
Birgitte SORRRYYWe kunnen nooit een belofte aan birgitte maken