Gister met les hadden we een invalster (vergeet der naam telkens ).. Dressuur ging wel redelijk. Hij ging elke keer te diep, dan weer helemaal omhoog, dan liep ie wel goed.. Maja Heb geprobeerd om zo weinig mogelijk met mn handen te doen Wijken ging wel fijn en heb de hele tijd alleen maar overgangen en tempowisselingen gereden..
Daarna springen.. eerst kruisje, naja ging goed.. Toen kruisje met 2 cavalettie's ervoor.. en nog een dubbel Naja kruisje struikelde die over .. Hij had t kruisje erachter nie tgezien .. En bij t lijntje kwam ie door een stuurfout een beetje banketstaaf voor de hindernis. Waardoor ie er langs ging.. Volte gereden en toen huppa over beide heen.. Later zo van ja willen jullie hoger.. Natuuurrrlijk Nu vond ie t kruisje niet leuk .. Draait abrupt om.. Dag beugel .. Naja volte.. En toen huppa erover.. Dubbel weer eerste erlangs.. T was gewoon zon rotbocht .. Dat ik m er niet goed langs kon houden.. Volte en netjes over beide hindernissen.
We zaten bij die laatste echt zo te schatten van hoe hoog het zou zijn We dachten 50/60.. maar met springen leek het toch hoger _O_ Zei ze dat het zon 85/90 cm was..
Ik ging gister ook samen met sjeerina nog rondje zonder zadel doen . Toch mr even een emmer gepakt .. Wanteuh soms kom ik er met springen wel op.. Mr niet als ie nat en glad van het zweet is