Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pattypaard schreef:Atentie![]()
![]()
Ik had het net met een paar mensen op msn erover dat het nu steeds vaker voorkomt dat je gewoon genegeerd word.
Ik, en nog meerdere met mij waaronder ook Robin en Laura vinden dat daar wel wat beter op mag worden gelet.
Wil niet zeggen dat wij dat wel altijd doen.
Maar wij willen jullie vragen om daar even wat beter op te letten. En anders na je reactie nog even goed terug te lezen ofzo.
Sommige krijgen hierdoor nogal een k*tgevoel en dat kunnen we ook vermijden op die manier. Volgens ons komt dat dan ook doordat er meer mensen zijn en het vaker drukker is en er veel gepraat word, dan word er ook sneller over dingen heengelezen natuurlijk.
Hoop dat jullie dit niet opvatten als aanval ofzoiets, want zo bedoelen we het allemaal niet
Pattypaard schreef:Atentie
Ik had het net met een paar mensen op msn erover dat het nu steeds vaker voorkomt dat je gewoon genegeerd word.
Ik, en nog meerdere met mij waaronder ook Robin en Laura vinden dat daar wel wat beter op mag worden gelet.
Wil niet zeggen dat wij dat wel altijd doen.
Maar wij willen jullie vragen om daar even wat beter op te letten. En anders na je reactie nog even goed terug te lezen ofzo.
Sommige krijgen hierdoor nogal een k*tgevoel en dat kunnen we ook vermijden op die manier. Volgens ons komt dat dan ook doordat er meer mensen zijn en het vaker drukker is en er veel gepraat word, dan word er ook sneller over dingen heengelezen natuurlijk.
Hoop dat jullie dit niet opvatten als aanval ofzoiets, want zo bedoelen we het allemaal niet
Geen ramp? Soms worden er dingen gezegt waar je graag reactie op zou willen hebben, en dat gebeurt dan ook niet,
Daarbij heb je ook nog een Edit knop, die kan je ook nog gebruiken...
Robin__ schreef:
Geen ramp? Soms worden er dingen gezegt waar je graag reactie op zou willen hebben, en dat gebeurt dan ook niet,
Daarbij heb je ook nog een Edit knop, die kan je ook nog gebruiken...
Robin__ schreef:hoop dat het een beetje duidelijk is
Ik ben nog steeds voor besloten, maar ik zal waarschijnlijk de enige zijn....
Robin__ schreef:Ier als je ruzie met me wil moet je vooral zoiets typen
je moet altijd mij hebben!
Weet je wat, flikker maar op... ik heb het gehad hier
Ik zoek wel een ander topic op... waar mensen WEL gezellig zijn, enw aar mensen WEL respect hebben voor elkaars mening