Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mango_ schreef:Grmbl, ik wil een topic op CB zetten, maar dat heb ik vandaag al gedaan.Dan mag het toch niet nog een keer?
Meliaforever schreef:was voor het eerst dat ik op die manege was.. die lessen leer je volgens mij niks .. Alleen aan de teugel lopen (dat wil die instructeur het liefst) en bneetje met een zweepie slaan volgens mij ..
Melisjee schreef:Mango_ schreef:Grmbl, ik wil een topic op CB zetten, maar dat heb ik vandaag al gedaan.Dan mag het toch niet nog een keer?
hzo niet
Mango_ schreef:Meliaforever schreef:was voor het eerst dat ik op die manege was.. die lessen leer je volgens mij niks .. Alleen aan de teugel lopen (dat wil die instructeur het liefst) en bneetje met een zweepie slaan volgens mij ..
Zulke maneges zijn er jaa.Godzijdank is de manege waar ik rij nu sinds de nieuwe huurders er zijn(Pas vanaf 1 oktober.) al zó enorm veel beter geworden.
Rijden op je kuit; lekker dik stro in de stal; er komen normale stallen dus de stands gaan weg; paarden zien er nu al beter uit.Daar ben ik dus helemaal blij mee.
![]()
De vorige eigenaar was een beetje laks met dat soort dingen.
Annn schreef:
ik ben waargebeurt verhaal kijkeennn