Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_blabla schreef:Ik ben een jongen van 14 jaar, woonachtig in het noorden van het land. Ik ben 1,80 meter lang, en weeg ongeveer 80 kilo. Na een lange stop(wanneer gestopt? tussen het rijden ben ik weer begonnen met een verzorgpaard, ongeveer een half jaar geleden. Helaas moest ik hier wegens privé-omstandigheden weg, en nu ben ik weer een tijdje op zoek naar een nieuw verzorgpaard. Ik kan niet super goed rijden, moet nog een hoop leren, maar heb er enorm veel lol in, en het is iets waar ik mezelf even in kwijt kan. Verder kan ik met een beetje hulp best ver komen, en aan de teugel etc. moet vast lukken. De basis gangen etc. bezit ik uiteraard wel.Ben alleen wel een gespannen ruiter, zodra ik een paard ken is dit weg. Ik was vroeger erg bang, hier ben ik gelukkig bovenop gekomen, het is nu enkel nog spanning, maar dit zal zeker goed komen.
Wel heb ik de voorkeur aan een paard dieal het een en ander kan, zoals aan de teugel lopen etc, een paard dieniet echt schrikkerig is, en aan een fatsoenlijke rijplek, een bak hoeft niet perse, maar is wel fijn,en een paard dat al langer bereden is (dus niet een net beleerd paard)
maatje987 schreef:Het foto,s maken gaat helaas niet door
Gigi heeft sinds donderdag koorts ze had donderdag avond 39,9 vrijdag ging het goed dachten we had ze eerst 36,0 ongeveer en savonds 37,4 ofzo en toen nog wat later had ze weer 38,6 dus we gaan der vandaag nog in de gaten houden en anders komt de da er vaarschijnlijk weer bij
Marocje schreef:Ken je haar al? Vind dit via whats app gaan regelen sowieso niet zo'n goed idee. Zeker niet proberen om te wachten tot ze online is en dan gaan vragen. Of stuur een mailtje, kan je ook iets uitgebreider zijn, of bel op als er een telefoon nummer bij de advertentie staat.
laraxXxemma schreef:Een mail sturen ?
Ik zou niet blij worden als een onbekende ineens met me zou gaan whatsappen over verzorgen
chelle_dora schreef:Tja, waar zijn jullie ouders in dit hele verhaal? Laat de advertentie aan je ouders zien en laat hun contact opnemen met de eigenaresse.