Ja, hijs lief heee Was echt schattig, ik stond op de poetsplaats beetje spaanse pas aan te leren, en toen wou ik zn peesjes omdoen, stond die een beetje zo te zwaaien, en echt zo kijken van, Kijk, zo moest het toch Echt schattig ^^
Er ligt all-weather spul in, allemaal versnipperd tapijt en dat soort zooi. Best relax, zit ook een windscherm.
Oehw.. Da's echt cool die Spaanse Pas (V kan die ook, een voorbeen die andere zocht ik niet te leren ). Maar je moet wel oppassen, als je 'm dan steeds beloont met een wortel of iets, dan is het steeds als je 'm een wortel geeft gaat ie maar irritant doen door z'n been de hele tijd rond te zwaaien.. In V's geval dan
Oehh.. zo'n bak lijkt me echt zoooo relaxed! Vooral met windscherm
Klopt, maar ik ga hem niet straffen omdat hij het probeert Maar ook niet uitbundig belonen. Als hij gaat lopen schrapen om aandacht, negeer ik hem gewoon, dan kom ik pas tot hij ophoud.
Wat een ***weer Eigenlijk zou ik op buitenrit gaan met Sarah, maar we zijn maar aan de hand (met regendekens) gaan wandelen Vond het best eng, met al die bomen die op afknakken staan
WOOOOOO Ik ging dus pas om half 1 naar bed, sliep half 2.. 5 uur weer wakker.. kwart voor 6 er uit. Half 7 weg.. En van 8 tot 3 bijna alleen maar gelopen en gestaan.
Heb zo'n 700 foto's gemaakt vandaag
En die lens die ik zou lenen past niet Hij geeft error 99 als ik dan mn camera aan zet =S