Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pattypaard schreef:Jaaa ouders.. pff...
Mijn ouders zijn dan ook nog meestal zo dat ze me niet eens willen begrijpen. (dat zeggen ze dan ook tegen me)
Maargoed... als het morgen zo erg is dan hebben ze niks te willen maar te moeten.
Vero: Ik ga morgen bij die dierenarts waar ik vandaag ook aan de deur geweest ben kijken/vragen/praten als 1e, als hij thuis is. En anders bel ik dan naar de praktijk. Is het niet erger geworden.. dan alleen voor tips.
Maar op een of andere manier verwacht ik iets ergers..
Alleen al omdat Nike iets voor me achterhoud.
Melisjee schreef:stinkmodder hea patty
ik heb wel goed nieuwS:
JONGEN IK HEB F.UCKING GOED NIEUWS VOOR DE VERANDERING
ECHT MIJN DAG KAN NIET MEER STUK!
Pattypaard schreef:Uhu ja, dat klopt wel.
Er is wel vaker iets geweest.. dat ik denk bel de DA. En dat is vaak ook te snel, maar dat komt omdat ik zoveel om de pony's geef, ik ook wil dat ze het beste geholpen worden als er ook maar iets is.
Maar dit is niet zomaar iets. Ik voel iets raars, iets wat ik normaal niet heb.
Melisjee schreef:echt ik ben zo blij!
Ee nvan mijn beste vriendinnen is een paar jaar terug naar zwolle verhuisd. ik heb altijd contact met haar gehad, ook na de verhuizing.
Ondertussen hebben zij/haar moeder een eigen paard gekocht daar en ik kreeg vandaag telefoon.
Charlotte was het (vriendin dus)
ze zei zo, weet je.
Ik ben morgen bij mijn oma (die bij mij in de straat woont), en ik ga 's avonds weer terug naar zwolle. Zin om mee te gaan?
Ik natuurlijk helemaal blij en toen kwam het:
tot wanneer dan? vroeg ik
ze zei: nou zaterdag ga ik naar ons paard enne we dachten, we kunnen wel een paard huren zodat we zaterdag kunne nrijden
ik ben ZO blij!
Melisjee schreef:Ja tjels ik ben ZO blij!