Ik ga zo dinges make als ut un beetje wil lukken

Net Dreamer gekeke...opzig wel leuke film
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*heeft iets verzint om te doen
Ze had ut koud op de fiets en toen ik zei dat ze ut wel warm kreeg van op Nike zitte is ze op Nike geklomme
En ze is goed blijve zitte toen Nike schrok en dertusseuit wouw gaan..en ze heeft ook nog gedraaft(had ze gevraagd of dat mocht 

en me tene ginge nogal ver naar buite Maargoed, ik was hier al iets van 3 kwartier (iets korter) aan ut hobbele.. en had nog niet of maar net gegaloppert en dat vond Nike soms best moeilijk. *gaat nu even wat meer letten op der tenen..
beetje veel
*had der nog meer 
ik haat ut met je mee! moest helemaal alleen naar huis fietse in un enorme hagelbui
(3 kwartier tot un uur)
Ma we hade het wel weer kei gezellig op school.. ik kan pas weer vrijdag naar evelina toe..
:( 

wel laten zien dan he 
en heb iets ergs te horen gekregen van me vriendin
Mr okee.. (A) 
jepz.. alleen maakt Nike daar vaak misbruik van door dingen te gaan doen met der hoofd en dan lukt ut vaak niet goed meer
(al moet het toch
)
Ik moet nog zoveel leren met evelina.. bijv. mijn benen ze kunne niet stil ligen.. 
Maar normaal lukt het me wel
Alleen me tene gaan soms nogal te ver naar buite.. en me rug goed recht houde + naar vore kijken zijn mijn grootste dingetjes denk ik. (rug gaat ook steeds beter
)
Aaah leuk!!!

Waar is de rest eigenlijk??