Hier nog steeds niemand?? *heeft iets verzint om te doen
Op weg naar de manege.. Ohja..me moeder heeft ook nog op Nike gezete Ze had ut koud op de fiets en toen ik zei dat ze ut wel warm kreeg van op Nike zitte is ze op Nike geklomme En ze is goed blijve zitte toen Nike schrok en dertusseuit wouw gaan..en ze heeft ook nog gedraaft(had ze gevraagd of dat mocht
Heb ook nog filmpjes van ut rijden zelf.. veel kijkplezier voor diegene die kijken
Ier: Ik vind trouwens da tje heel goed schrijft.. zat echt met spanning! Maar ik denk dat je er een draai aan moet geven want het blijft een beetje hangen bij dat meisje
Okeey! wel laten zien dan he Inschrijven kan nog hoor..teminste dat heb ik ook net nog gedaan. (denk dat ut gewoon zo is dat de mensen die hier nog regelmatig komen de tijd krijgen om in te schrijven en dan maar sluiten zegmaar)
das wel fijn Gemma_Luuvv, bij mij was ut saai en heb iets ergs te horen gekregen van me vriendin
haha dankje jepz.. alleen maakt Nike daar vaak misbruik van door dingen te gaan doen met der hoofd en dan lukt ut vaak niet goed meer (al moet het toch )
haha ja.. teveel eigenlijk Ik had zaterdag een wiebeldag..en dan lukt ut niet echt Maar normaal lukt het me wel Alleen me tene gaan soms nogal te ver naar buite.. en me rug goed recht houde + naar vore kijken zijn mijn grootste dingetjes denk ik. (rug gaat ook steeds beter )
haha okeey Kijk maar naar mariska..bijna 28 jaar en en vorige zomer sprong ze nog over 70/80 cm en fit dat ze is.. gewoon echt un uur bijv. loswerken en springen en geen drupje zweet