Maar als je een instructrice hebt die dat laat gaan, ja, dan heb je misschien aan 1x in de week nog niets.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Cowgirl schreef:Ik rijd echt niet de sterren van de hemel hoor, maar kán het in ieder geval wel. Ik ben dan ook puur als bijrijder gevraagd voor de extra beweging en niet om het paard op een hoger niveau te krijgen, daar zit het hem dan in denk ik.
Starbreeze schreef:Ik weet niet of hier ook verzorgers meelezen... maar is het raar om iemand te zoeken die 1 dag in de week mijn paard wil borstelen en longeren (en snel het stro recht wil trekken)? Zijn er mensen die dat leuk vinden? Rijden is in eerste instantie niet aan de orde.
Starbreeze schreef:Ik weet niet of hier ook verzorgers meelezen... maar is het raar om iemand te zoeken die 1 dag in de week mijn paard wil borstelen en longeren (en snel het stro recht wil trekken)? Zijn er mensen die dat leuk vinden? Rijden is in eerste instantie niet aan de orde.
Starbreeze schreef:Ja punt is een beetje dat je als ruiter van wanten moet weten, het is een hete donder met rijden. Daar kan ik niet zomaar iemand op zetten.