Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TinkerbellP schreef:Ik heb een bijrijdpaardje aangeboden gekregen! Alleen ik heb een dillema, willen jullie advies geven?? Ik zit dus een beetje te twijfelen, want het is een hengst, en (ik heb al op hem gereden) hij probeert je de eerste paar maanden heel erg uit. Dus de eerste paar maanden moet je echt opbouwen, veel tijd nemen en hem duidelijk maken dat jij de leider bent. Afgezien van dit is het echt een super mooi paardje, heeft hij hele mooie gangen en na die 'inleidingsfase' is het echt een braverikNu zit ik dus te twijfelen, want er komen wel eerst een paar moeilijke maanden, maar dan heb je ook echt een mooi paard. Alleen je kan niet met hem buitenritten maken, dan moet je op een ander paard. (omdat het dus een hengst is)
Hebben jullie advies ?![]()
ps: Ja ik ben dertien, maar er rijden ook meisjes die jonger zijn op hem, en hij is niet een 'echte' hengst.
kim124 schreef:Ik ben ook al een hele tijd op zoek naar nog een verzorgpony. Ik heb er nu eentje, maar daar kan ik alleen 's avonds heen. Ik zou er graag een hebben voor woensdagmiddag of in het weekend. Ik ga waarschijnlijk een brief schrijven en die in de brievenbus stoppen bij elk huis met een paardje in de tuin xD
EskeGirl schreef:Heb nu een aanbod gekregen, wat me ook erg aanspreekt naast wat ik nu zo goed als zeker heb. Heb maar een mailtje terug gestuurd met dat ik zo goed als zeker wat heb, en met wat vragen, lastig doet. Vind het ook zo raar om tegen andere adresje te zeggen: he, ik heb toch wat anders, doei! Dus m'n eerste gaat sowieso voor.