Naja, die camping lijkt me gewoon niets omdat ie christelijk is En onze halve kerk komt er, en ik heb geen zin om die mensen te zien, zie ze toch al 1x in de maand en soms meer (ik ga niet elke week braaf xD )
Jaaah. Vooral omdat t die avond ervoor zooo super gezellig was Dik zitten kaarten met een paar gasten, die vet aardig waren.. En we zouden ze die avond eignelijk weer kaarten daar... Maja werden we eruit gezet
*lacht Ze gingen mij leren 21e .. Die jongen had vet veel geduld (snapte er niks van ) En daarna maakte ik 'm dik in
Haha, campings vind ik ook altijd veel gezelliger, vroeger gingen we altijd met het hele veldje allerlei spelletjes doen, echt zo gezellig .. Wilt weer terug naar die oude tijd .
wow Ier, ik wil wel mee naar Spanje ! Iedereen lekker vliegen,... maarjah, ik vermaak me ook wel in Nl
Vandaag dus weer naar Uniek, Pff,.. liep me toch weer een partij te etteren ... Later ging het wel beter gelukkig, als ie loopt loopt ie echt lekker . Schouderbinnenwaarts ging ook best goed. Klein beetje in stap travers geprobeert . Ook nog een paar kleine sprongetjes meegenomen .
Had maandag french manicure geval gedaan, zon setje bij de kruidvat . Maar nu is bij een paar nagels dat witte eraf gegaan door de paarden enzo net Haal het morgen we wel allemaal af en doe het opnieuw. Ga waarschijnlijk in de vakantie nog een bosrit maken