Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sheran schreef:Bijdragen in de vorm van een priveles vind ik zelf een hele fijne manier van bijdragen. Je paard heeft er wat aan, de combinatie heeft er wat aan, je trekt de wat serieuzere ruiters en de ruiter investeert toch het geld ook in zichzelf en niet alleen in jouw paard
myk_en_shant schreef:Sheran schreef:Bijdragen in de vorm van een priveles vind ik zelf een hele fijne manier van bijdragen. Je paard heeft er wat aan, de combinatie heeft er wat aan, je trekt de wat serieuzere ruiters en de ruiter investeert toch het geld ook in zichzelf en niet alleen in jouw paard
Toch zou ik willen dat iedereen hier net zo over dacht als jij sheran. Helaas proberen ze bij mij telkens onder die eis uit te komen.
cavallo_uomo schreef:Sommige mensen willen waarschijnlijk wel, maar hebben er gewoon geen geld voor en durven dat niet te zeggen omdat ze bang is haar verzorgpaardje kwijt te raken. Dat had een vriendin van mij. Uiteindelijk heeft ze het toch gezegd en was geen probleem.
cavallo_uomo schreef:Sommige mensen willen waarschijnlijk wel, maar hebben er gewoon geen geld voor en durven dat niet te zeggen omdat ze bang is haar verzorgpaardje kwijt te raken. Dat had een vriendin van mij. Uiteindelijk heeft ze het toch gezegd en was geen probleem.
mnkortleve schreef:cavallo_uomo schreef:Sommige mensen willen waarschijnlijk wel, maar hebben er gewoon geen geld voor en durven dat niet te zeggen omdat ze bang is haar verzorgpaardje kwijt te raken. Dat had een vriendin van mij. Uiteindelijk heeft ze het toch gezegd en was geen probleem.
De meeste ruiters die niet echt goed kunnen rijden die rijden een paard achteruit ipv vooruit ( en om heel eerlijk te zijn heb ik er hier nog geen 1 gehad die echt kon rijden dus rijles was hard nodig) en daarom is het belangrijk om les te nemen en waar een wil is daar is een weg in mijn geval ben ik heel rieel om te zeggen dat ik wil dat ze een rijles nemen minimaal 1 keer in de maand tja die kost dan € 35,- maar goed als je dan eens kijk dat ze in 1 maand zeg 20 keer kunnen komen rijden en dat dat maar € 35,- kost dan zijn ze toch goedkoop uit mij kosten ze heel wat meer.
Er zijn altijd eigenaren die het niet interesseert hoe er gereden word ik heb hier zo'n betweterig eigenwijs geval gehad en uiteindelijk een paard er aan over gehouden waar mega veel werk aan zat om het goed te krijgen dat is 1 keer maar nooit meer dat ik daar in trap rijles is verplicht.
Golden_Angel schreef:1 keer in de maand les is inderdaad daar aan toe, ben ik helemaal met je eensmaar ik heb er inmiddels ook al meerdere ontmoet die als eis hadden dat er elke week 1 keer gelest werd.. en dan word het al snel een veel duurder grapje..
Sheran schreef:1x per maand zou ik zelf prima vinden voor mijn bijrijdsters. Aan een priveles heb je zoveel meer dat je er vaak ook wel een maandje mee vooruit kan.
Lianne86 schreef:Sheran schreef:1x per maand zou ik zelf prima vinden voor mijn bijrijdsters. Aan een priveles heb je zoveel meer dat je er vaak ook wel een maandje mee vooruit kan.
Zo niet mee eens!
Mijne zou om de 2 weken gaan lessen... Maar bij de lessen deed ze de helft van de tijd maar wat er gevraagd werd. Vervolgens deed ze daarna weer haar eigen zin en dan lag het altijd aan iets anders"Nee hij voelt gespannen want er loopt een ander paard in de bak, dus ik blijf maar stappen" en al die oliebol
Iemand heeft pas iets aan lessen als ie het oppakt en er daarna ook wat mee doet. Dus het ligt echt wel aan de ambitie van de ruiter! Sommige zouden het elke keer dat ze erop zitten moeten hebben