weer eens laten reactie : ja de halve school zag het maar het was wel grappig .. het kwam door een leraar die aan kwam fietsen en me dacht te laten schrikken .. maar ik schrok zo erg dat ik een stap opzij zetten waar ijs lag dus daar lag ik ik lachen natuurlijk en het zal eens niet die wond op mn knie weer open .. maar die leraar wist dat niet dus niet helemaal schrikken toen hij later zag dat er dus bloed door mn broek was gekomen .. gewoon door de pleister heen verder.. HAAII LONN!!
ik zal dan ook maar even een verhaal vertellen. Ik ben vandaag gaan kijken voor een nieuw verzorgpaard en het is er gweldig, de man wil me wel naar de manege brengen voor les, ik mag met het paard doen wat ik wil want hij heeft geen tijd om aandacht te geven omdat hij het te druk heeft.
Het paard is een Negro en heet widora als ik het goed verstaan had, de man moest erg lang nadenken toen ik de naam vroeg
Nee nog niet, zal er zo snel mogelijk eens maken er staan veel paarden, ook een uhm trekpaard met een gewoon bont paard gekruist, lijkt een beetje p een tinker, en er staan go haflingers enz. en eigelijk krijgen die allemaal geen aandacht dus ik heb er heel wat te doen
maar ik ben er vooral voor dat ene paard wat ik net zij
Morgen ga ik weer, maar omdat het nu te glad is kan ik daar niet rijden ,, maar de man zo uproberen de manege te regelen dus als dat lukt kan ik rijden en anders ga k met um wandele ofso en rijd ik de volgende keer, en ik zal zo snel mogelijk foto;s maken mar mijn pap is nogal moeiljk met zin fototoestel, het mag niet zo vaak mee:P
LAng verhaal.. maar ben mn verzorgpony kwijt door een ander poedersuiker wijf.. Eigenaar zit vastt;; Meisje mocht m niet meer verzorgen..dus wij weer verzorgen voor de 2e x eigenaar vrij ..eigenaar weer vast..paard naar andere stal..waar we niiet moge komen.. en nou zegt de zooon van de eigenaar dat die niet wist dat wij paardje verzorgde.. en dat we verhaal hoe eigenaar vast zit hebben gehoord vande buurvrouw..terwijl we het van die zoon hebben gehoord... Allemaal heel vaag..
morgen mogen we afscheid nemen.. daarna mogen we er niet meer komen! tývus laura!!!!! Na een jaar verzorgen.. Met een jaar veel plezier.. zoveel gedaan.. is het eind aangekomen..