Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annn schreef:ik lees nu een boek voor engels - when i walked out one summer morning iod.. zoo saai
gaat over een man, die gaat het huis uit, en gaat die lopen naar londen, en gaat die een beetje viool spelen
woehoe
_Lonneke schreef:ik zou niet wete welke zender, weet alleen dat het een humor film is, moet je ff in de gids kijke, en ik bedoel niet die zanger robbie williams, maar robin williams
TjelleBieb schreef:Annn schreef:ik lees nu een boek voor engels - when i walked out one summer morning iod.. zoo saai
gaat over een man, die gaat het huis uit, en gaat die lopen naar londen, en gaat die een beetje viool spelen
woehoe
Je moet ook zelf je boek uitkiezen slimbo!
Als iemand mij een boek geeft, dan pak ik hem mooi niet aan!![]()
Vorige keer kreeg ik een boek genaamd; 'Hitlers Dochter' in m'n handen gedouwt.
Dat is echt geen boek voor mij.
Als iemand een goed boek wil lezen, ik raad 'Checkers' aan!
Echt heel goed boek, alleen je moet erdoorheen lezen
Meliaforever schreef:Ohh haha
@BENEDEEE!. GIDS KIJKEN+IJSJE HALEN
TjelleBieb schreef:Hehehe, The Garden gaat toch over een tijd die geheim is.
ofzoiets?
Die heb ik ook gelezen.. weet het niet ckkr!
Lientjee schreef:TjelleBieb schreef:Hehehe, The Garden gaat toch over een tijd die geheim is.
ofzoiets?
Die heb ik ook gelezen.. weet het niet ckkr!
Ik weet eigenlijk bijna niks meer over dat boek, behalve een hele rare kleur geel op de kaft met bloemen
En volgens mij dat het over een man ging die verslaafd aan alcohol was ofzo..
Zou ook best kunnen dat het helemaal anders was.
_Lonneke schreef:ik heb voor nederlands al 2 boeken gelezen van dirk bracke, straks doet het geen pijn meer en blauw is bitter. Zijn echt 2 super goeie boeke !!