Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nafnaf schreef:Ik wil me graag ook melden![]()
Heb nu een super leuke verzorg haflinger, helaas gaat de eigenaar verhuizen met alle pony's en is dat te ver om nog te kunnen verzorgen.. Ik zal dus weer opnieuw moeten gaan zoeken naar een leuke verzorgpony. Echt geen idee hoe ik weer een nieuwe ga vinden had deze verzorg pony gevonden omdat een vriendin van mij daar al reed, via haar heb ik toen de eigenaar benaderd. Nu nog laaste 2 weekjes van mijn verzorg hafje genieten en dan maar weer opzoek..
bruja schreef:@floriske: jij moet wel een gezellige brabantse zijn! Als je ook maar de helft zo veel kletst als dat je schrijft, heb je altijd wel wat te vertellen:)
Het begin van je advertentie oogt wat rommelig, als je het verhaal van je huidige bijrijdpaarden niet kent. Ras en hoogte van die paarden is voor de eigenaar van je volgende bijrijdpaard van minder belang.
Voor je advertentie zou ik toch kiezen voor wat minder lange zinnen en dat meer overzichtelijke feitjes. Alleen zeggen dat je voor 2 dagen per week zoekt (waarvan 1 evt in t wknd) lijkt me bijvoorbeeld genoeg. Hoe de eigenaar de andere dagen invult of welke dagen het gaan worden, lijkt me van zijn/haar/latere zorg:) zelfde over je rijbewijs: heb je nog niet, latere/jouw zorg;)
Je vertelt veel over jezelf, maar gaat heel snel over wat voor soort paard je zoekt heen.
Dat zou je mss wat kunnen uitbreiden ( als je de rest inkort) en ik zou wat meer willen weten over wat jij onder bakwerk verstaat.
Ik denk wel dat je advertentie heel goed jou als persoon weergeeft! Na het lezen ervan heb ik t idee je al een beetje te kennen, dus dat is heel goed! T is alleen voor veel mensen een uitdaging om zo'n lange tekst te lezen:)
Palinero77 schreef:Na een week nog geen pbtje terug gehad... W8en en w8en... Best moeilijk als je een ''toekomstige'' vp miss krijgt... Miss is ze op vakantie..
Palinero77 schreef:Palinero77 schreef:Na een week nog geen pbtje terug gehad... W8en en w8en... Best moeilijk als je een ''toekomstige'' vp miss krijgt... Miss is ze op vakantie..
Ik ben snel even op haar profiel gekeken, en zag dat ze vanochtend voor het laatst online. Meestal reageer je dan meteen(ik tenminste) en dat heeft ze ook niet gedaan (klinkt opdringerig I Know) Maar toen zag ik dat ze een nieuwe advertentie had geplaatst. Met dat 16+ enz. plus vergoeding. Terwijl
ik juist onder de 16 ben en ook geen vergoeding kan geven... :/ Of ben ik nou gwn te opdringerig?