Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sheran schreef:Ze hebben ook wel iets te zeggen, want ze droegen bij... maar het is nou niet de bedoeling dat ze mijn paard gaan overnemen en alles wat niet in hun straatje past bestempelen als slecht. Ik blijf de eigenaar, en als ik vind dat ze bijvoorbeeld in de wei moet komen, zie ik niet in waarom ze daar bezwaar tegen zouden kunnen hebben.
0000 schreef:Ik heb trouwens ook weer wat aparts. Heb een hartstikke fijn en braaf leerpaard staan dat semi-gepensioneerd is. Wordt al af en toe gereden door een meisje wat heel leuk gaat maar scholiere dus niet enorm veel tijd. Kwam laatst advertentie tegen van iemand, ongeveer zelfde leeftijd, leek wel wat te willen bijleren dus langs laten komen. Meidje gereden, enthousiast, ouders enthousiast, ik heel duidelijk geweest over wat er kan/niet kan, duidelijk aangegeven dat als het teveel/te moeilijk oid zou zijn dat ook geen probleem was dat ze er gewoon even over na kon denken....Bijna een week geleden en helemaal niets meer gehoord?!
Dat mensen niet op komen dagen is één ding, maar komen kijken, rijden, een eigenaar die aangeeft dat je het mag proberen en dan radiostilte...Well that's a new one!
Loveskary schreef:Hier willen ze wel lessen maar de eigenaar mag alles betalen of ze willen dat ze eigenaar les geeft gratis.
Nou mij niet gezien ouders werken beide en persoon in kwestie zegt nou dan wordt ik lid van de club en dan kan ik daar gaan rijden ik zei op je eigen kosten ze heeft het niet meer erover gehad.
Ik heb al genoeg kosten op de stal ze mag hem verzorgen en daar in ruil voor rijden maar extra´s zoals les mag ze zelf betalen.
ZoZenn schreef:Vreemd dat diegene niet reageert darkadia..
Haha, je zou de perfecte bijrijder voor mij zijn, welshfan![]()
Tot nu toe hebben mijn bijrijders er allemaal een hekel aan dat ik zo betrokken ben bij mijn pony. Er zijn een paar bijrijders bij mij op stal die bijrijdpony's hebben met eigenaren die het niets kan schelen. Ze mogen dus doen wat ze willen. Mijn bijrijder nu bijvoorbeeld gaat veel met hen om en dan denkt ze dat zij dat ook kan. Nou, dacht het niet.