Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_PatriciaH

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:17

Ik heb nog twee paarden dus mocht de klik er zijn bij beide en mijn merrie wordt verkocht mogen ze gewoon blijven en kunnen we kijken welk ander paard er bij ze past en in de tijd dat ze mijn merrie verzorgen kunnen ze ook al aan de slag met een van mijn andere paarden dus dan is het misschien minder erg omdat je weet dat je niet zonder komt!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:20

En vertel je ze dat ook van tevoren? :)

In elk geval succes met je zoektocht, als je nog zoekt! Ik zou, als ik jou was, ook iets meer vertellen in de advertentie. Ikzelf reageer eerder als er wat meer over het paard verteld staan en wat de eigenaar ongeveer verwacht/wil :)

1234koek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:21

Ik heb een verzorgpony en dat is mijn eigen pony ik kan er achterstevoren op zitten

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:23

Ja dat word verteld!

Heb al zo vaak advertenties gehad waar ik alles in deed vermelden maar dan nog kwam er niet de juiste persoon op af maar zal het nog eens aanpassen, bedankt!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:23

En nog een laatste tip, staat ie ook op marktplaats? Zo nee, dan doen, vaak kijken daar meer mensen :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:24

Hihi ja ook al! En op speurders en in 5 groepen op facebook....

SannieHorse7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:14

Als je op wedstrijden gaat met een paard,dan snap ik ook wel dat je moet betalen,maar soms moet je al betalen,voor alleen het verzorgen,niet eens rijden,niet dat dat erg is maar dan lijkt het mij niet dat je er dan voor moet betalen.maargoed,hier kun je eindeloos over door praten,dus zal ik maar zeggen dat ik nu stop met dat hele gedoe, over wel of niet betalen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:26

Patricia, dat zijn wel hele vervelende gebeurtenissen dan! Geen optie om wel tijd in te plannen, maar niet zo ruim? Dat je dan van te voren uitlegt waarom, dan laat je haar misschien alleen maar kort kennismaken met je merrie en met jou, dat je dan voor de keer daarna genoeg ruimte inplant? Of je maakt niet meteen een afspraak voor die week, maar de week erna. Dan weet je meteen of ze serieus interesse hebben, gewoon tussendoor nog een keer een berichtje sturen.

Verder zou ik niet weten wat je kan helpen, lastig zeg! Vervelend ook dat je bijrijdster nu weg gaat.. Het is zeker een mooie kans die je aanbied! :D

Ik zal anders zo wel even je advertentie lezen.. Misschien heb je wat aan mijn mening. :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:28

Ik ben vandaag wezen kijken, ben er zelf heel positief over, dus denk dat het wel wat wordt :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 16:21

Ik ben al 6 jaar op zoek naar de juiste maar iedere keer is er wel wat, meid die ik nu heb lopen is super en is ook netjes met mijn spullen. Ik heb zelfs een goedkoop zadel en hoofdstel aangeschaft voor mijn "bijrijders" (niet voor mijn huidige) omdat ze het als normaal zien om mijn spullen als oud vuil te behandelen....Mocht mijn pony verkocht worden en ik heb daarvoor nog geen leuke meid/jongen gevonden begin ik er niet snel meer aan maar het is nu zo zonde om zo`n leuke pony stil te laten staan.

Ik weet bijna zeker als ik mijn andere paard aanbied dat ik wel een geschikt peroon vind hihi

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 16:31

Wat erg zeg dat het zo ver moet komen! Laatst had ik ook gehoord van een eigenaar dat haar verzorgers de wei open hadden laten staan en dat haar paard ergens op de weg liep.. Oké kan gebeuren, maar ja als nog let je goed op of je alles wel goed dicht hebt gedaan. Van een andere eigenaar hoorde ik dat ze haar zadel in de blubber en de storm hebben laten liggen, ligt het aan mij of hebben sommige mensen gewoon weg geen verantwoordelijkheids gevoel? :=

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:34

Het is wel zonde dat zulke meiden zonder verantwoordelijkheid en die afspraken afzeggen het vaak verpesten voor meiden die wél netjes met de spullen omgaan en verantwoordelijkheid nemen. Ik wil niet zeggen dat ik een goede verzorger ben, zou vast ook wel eens wat fout doen. Maar sommige dingen zijn wel heel vreemd in mijn ogen wat ik wel eens lees over de bijrijders :)

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:45

Ik ben vandaag bij 2 shetjes wezen kijken, het was zo leuk! Ze heten Roos en Pipo, Roos is heel groot en Pipo is een middenmaatje. Roos is nu zwanger van Pipo, maar volgend jaar gaan we Roos zadelmak maken. Super gaaf, en leuk.dus ik ben helemaal blij :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 19:55

lolove schreef:
Wat erg zeg dat het zo ver moet komen! Laatst had ik ook gehoord van een eigenaar dat haar verzorgers de wei open hadden laten staan en dat haar paard ergens op de weg liep.. Oké kan gebeuren, maar ja als nog let je goed op of je alles wel goed dicht hebt gedaan. Van een andere eigenaar hoorde ik dat ze haar zadel in de blubber en de storm hebben laten liggen, ligt het aan mij of hebben sommige mensen gewoon weg geen verantwoordelijkheids gevoel? :=

Serieus? :oo
Waar zijn mensen hun verantwoordelijkheidsgevoel.. Jeetje zeg :=

Voor dat ik wegga loop ik altijd nog een rondje om zeker te weten dat ik niks vergeten ben. En zadel gaat netjes met hoes in de kast (met slot)
Al is paardlief nu al een tijdje kreupel, ze geniet van kriebels en poetsbeurten, samen met oudje :D

bruja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:04

Ok ladies! (En gentleman..? Ou leuk zijn voor de verandering:)) ik ga nog één keer actief proberen een leuke verzorger/bijrijder te vinden! ze moet bestaan toch?:) ik heb een advertentie hier op de markt gegooid, mocht je opmerkingen hebben dan hoor ik ze graag natuurlijk:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:16

Je advertentie ziet er goed uit Bruja! Hoop dat je nu een goeie treft..

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 09:49

Ik ben ook al zo'n lange tijd op zoek.. nog niets gevonden :(

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:07

ik denk dat ik het nu we hier kan neer zetten

ik ga zaterdag kijken bij een paardje wat bij finesse in de wei staat
en die twee zijn ook al beste vriendinnetjes en ik kan ze ook nog is op de zelfde dag doen :D
ik mag ook vd met haar doen longeren enzo
ze is wel al beleerd maar ze rijd er niet vaak op omdat ze ook veel afwisseling wilt enzo

het paard heet Gigelie
is geboren op 20-05-2011
haar roepnaam is Gigi :D

en dan kan ik aankomende zaterdag ook fien meteen weer op zoeken :D :D

SannieHorse7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 14:44

zoals ik al zei,het zijn vaak de verkeerde die wel alles hebben,vaak,niet iedereen :n

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 15:09

? De verkeerde pikken de eigenaren er echt wel uit hoor? Die hebben niet lang een verzorgpony..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 15:39

SannieHorse7 schreef:
zoals ik al zei,het zijn vaak de verkeerde die wel alles hebben,vaak,niet iedereen :n

Als ik een eigenaar was en ik had een 'verkeerde', dan lag die er zonder pardon uit. Ik vind je nogal jaloers overkomen zo.

Seliennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:48

SannieHorse7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 12:59

gelukkig wel ja.Dat ik jaloers overkom,ja dat kmt door hele nare ervaringen in het verleden,dus sorry als ik zo overkom want zo ben ik totaal niet,eigenlijk ben ik zelf heel verlegen,maar daarom ben ik ook een heel makkelijk doelwit

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 13:39

Ik ga morgen kijken bij een paardje dat bij finesse in de wei staat ik ben zoooo zenuwachtig gellukig weet ik waar het is en kan ik finesse ook weer zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 14:30

SannieHorse7 schreef:
gelukkig wel ja.Dat ik jaloers overkom,ja dat kmt door hele nare ervaringen in het verleden,dus sorry als ik zo overkom want zo ben ik totaal niet,eigenlijk ben ik zelf heel verlegen,maar daarom ben ik ook een heel makkelijk doelwit

:? :?

Leuk Matanja! Ben benieuwd, hoop voor je dat het wat is!