Via Marktplaats. Ik wilde heel graag een Haflinger verzorgen en heb toen gezocht op 20 kilometer vanaf mijn huidige postcode en toen kwam ze tevoorschijn hoor, toppertje Beauty.
Ik had gelijk een mailtje gestuurd en volgensmij werd ik een dag later gebeld en mocht ik de dag dáárop komen kijken en proefrijden. Er werd toen gelijk besloten of ik mocht blijven, en jahoor ik mocht blijven
Ik verzorg Beauty trouwens geheel gratis, ik hoef geen bijdrage te leveren aan de eigenaar.
Een oude vriendin van mij wist waar paarden stonden en we hebben gewoon aangebeld of we ze mochten verzorgen, en ja dat mocht Nu waarschijnlijk ga ik misschien een van die paarden die ik verzorg kopen
Ik via mijn instructrice, nieuwe pensionklanten gingen op vakantie en in eerste instantie had mijn instructrice een ander meisje gevraagd, maar dat meisje ging zelf ook op vakantie, dus toen vroeg ze het aan mij. ik die pony een week gereden en dat ging echt heel goed! ik had op dat moment wel nog een andere verzorgpony maar een paar weken later moest ik daarmee stoppen en toen mocht ik dus die andere pony gaan rijden . dat is zo'n 3,5 jaar geleden, die pony is sinds eind februari terug naar de oude eigenaresse en nu rijd ik een ander pensionpaard bij mij op de manege, een fries en die heb ik dankzij de eigenaresse van mijn manege, zij had mij en mijn beste vriendin aangewezen als goede verzorgsters
bobodanique
Geplaatst: 08-09-13 22:16
ik reed op een manege, een vriendin die daar ook lesde verzorgde de shet van een kennis van hun (lucky). ik mocht een keertje mee. toen mocht ik er op rijden. normaal gaat hij nooit in 1x goed in galop op het linkerbeen en bij mij wel! die vriendin zei dat tegen de eigenaar van lucky. waarop die eigenaar antwoorde:''wat goed dan kan ze hem wel verzorgen''. ik helemaal blij! thuis aangekomen was t mam ik heb een verzorgpony! na 3 jaar met veel plezier lucky gedaan vond ik mezelf toch te groot worden. en dat zei ik tegen de eigenaar en die wist nog wel een pony daar op stal. bobo! die doe ik nu sinds oktober en ben er echt super blij mee!
Doggylover
Geplaatst: 09-09-13 14:25
Ik reed een aantal maanden geleden op een andere pony en door de omstandigheden met de eigenaresse had ik het daar wel gezien . En heb ik een kennis gevraagd of zij niemand anders kende die een grote pony of paard voor mij wist om een rustige buitenrit te kunnen maken,dat is wat ik nml zocht . een paar dagen later kwa ik in contact met mensen die een groot aantal paarden hebben, na een paar andere paarden te hebben gereden,kreeg ik mijn huidige lease pony . ik ben niet groot en heel zwaar dus nu rijd ik een zeer eigezinnige maar erg lieve kruising Arabier van 24 jaar van 1.47 , hij is best pittig en soms best onvoorspelbaar . Ik rij lekker in de bossen met hem ,hopelijk kan hij nog een aantal jaartjes lekker mee hobbelen. Zo ben ik bij mijn bijrijdpaardje gekomen.
de eigenaresse van het paard waarmee ik de zomer rond mocht crossen, kwam naar mij toe en vroeg het en bij de fjord via marktplaats
xieeer
Geplaatst: 18-09-13 18:33
Mijn eerste verzorgpony's (AMH) via marktplaatst. Was een ouder stel met als hobby het fokken van AMH en naar keuringen gaan. Mijn tweede en huidige door een buurvrouw van een vriendin van mij, de pony's waren van haar vader & loop er nu al 4,5 jaar!
juliexxxx
Geplaatst: 26-09-13 15:34
Hoe mijn verzorgter kwam: ik had advertenties in paardengroepen gezet om iemand te zoeken die mee met mijn shetlanders wou wandelen aan de hand. Zij had daar op geantwoord en had zich voorgesteld en ik ken 1 van haar vriendinnen zeer goed dus mocht ze komen. Ze wist niet dat ik ook een paard had en vanaf de 2de of 3de keer dat ze kwam heb ik gevraagt of ze wou rijden op mijn paard, natuurlijk wou ze dat dus nu komt ze 1xper week met de shetlanders spelen en rijden. Zelf ben ik er de hele tijd bij maar ik heb een blessure en ik mag pas zondag terug voor de 1ste keer na ander halve maand op mijn paard stappen het gaat nog lang duren voor ik terug mag galoperen en springen dus ik heb haar nog wel lang nodig
Obelix95
Geplaatst: 27-09-13 19:46
Eerst een manege op mijn huidige manege van toen. Daarna het paard van mijn nichten een aantal jaar. Als derde via bokt En nu misschien 1 via marktplaats
lailapri
Geplaatst: 27-09-13 20:54
Samen met vriendin aangehouden op straat inmiddels pony al weer twaalf jaar van mezelf en pas geleden 38 geworden.
_Lot
Geplaatst: 27-09-13 21:25
Ik ben aan mijn verzorgpaard gekomen via een vriendin, haar opa had een Belgisch Trekpaard waar niets mee gedaan werd, en ik zocht een verzorgpaard.. Ik heb dit paardje uiteindelijk bijna een jaar verzorgd, samen met mijn vriendin. Het paardje is begin dit jaar helaas overleden.. Sinds mijn moeder haar verzorgpaard ook kwijt was, heeft ze besloten een paardje voor onszelf te kopen en zo gezegd zo gedaan, inmiddels hebben we sinds vijf maanden onze eigen haflinger: Viola
Ik heb ooit een keer gefotografeerd op een stal, toen bleef ik heel leuk contact houden met hen. Toen mijn eerdere verzorgpony werd verhuisd, vroegen ze of ik niet bij hun wat paarden wilden gaan rijden.
Aan Joopy ben ik gekomen door gewoon aan te bellen. Aan Isabelle * en Brechtsje * kwam ik doordat ik werd gebeld of ik ze wou verzorgen, en Fyanne en Congo heb ik ook aangeboden gekregen dankzij iemand die een goed woordje voor me had gedaan.
Via een vriendin die op die stal een ander verzorgpaard had .
xRobin919
Geplaatst: 25-10-13 15:47
Bij mijn verzorgshetlanders heb ik een jaar geleden aangebeld, en toevallig was de vorige verzorger net gestopt. Dus mocht een week daarna terug komen En gister voor het eerst bij mijn verzorghaflinger geweest. Ik had een advertentie op marktplaats gezet, en een paar weken daarna kreeg ik een reactie dat diegene al 3 opzoek was naar een verzorger. Ik ben helemaal gek van mn verzorg haflinger!
mandysnip00
Geplaatst: 26-10-13 21:20
Gwn op bokt advertentie gezet..
pony16
Geplaatst: 29-10-13 11:47
Ik was bij mijn manege en er stonden daar zo van die beautyfull schattige shetjes.Naja toen ik ze zagg moest ik er wel over beginnen toch???? Mijn mama kon ze ook niet weerstaan dus mocht ik kijken naar een shetlander. http://rossemshof.weebly.com/ ik zou jullie deze fokkerij aanraden hij is geweldig.
Kimley
Geplaatst: 29-10-13 12:07
Via een meisje dat bij mij in de klas kwam. Heb nu 2 toppers
Secretss
Geplaatst: 29-10-13 17:50
Mijn vriendin had/heeft een haflinger op een stal staan en ik had daar een briefje opgehangen. belde ze me de volgende dag, 1e kerstdag, dat ze wat had rondgevraagd en dat.. nu moet ik het goed zeggen.. de moeder van een vriendinnetje van haar zusje nog een paardje had staan waar ze eigelijk nooit wat mee deden, laat staan rijden. gelijk dezelfde dag erheen om kennis te maken. nu verzorg ik zorro bijna een jaar, en hij gaat super vooruit, ook al is hij al 20. laatst nog op wedstrijd geweest, deed het super, mooi voorwaarts en mooi aan de teugel, 2 keer eerste en kampioen van mijn catogorie! eigelijk is het dus gewoon ook een kwestie van geluk hebben en de juiste mensen kennen.