Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lianne86 schreef:Als hier een mooi uitrijgebied was geweest en zandgrond, was ie verhuisd.. maar nu te veel stallen in de buurt waar ze in de winter in mijn ogen te veel binnenstaan...
Heb hier zelf ook even gezocht naar een verzorgpaardje of iets dergelijks, maar bedacht dat ik beter op en neer kon gaan rijden. Weinig te vinden en als er iets te vinden is, dan hebben ze het liefst dat je op onmogelijke tijden komt ('s middags enzo :S leuk als je op school zit, niet als je werkt)
JastieHorse schreef:Ik heb geen mail gehad hoor? Kan me alleen meisjes van 12 herinneren. Zelfs die mail ik nog terug.. maar mijn voorkeur gaat ook uit naar een ouder iemand.
Sommige bedragen zijn idd van de zotte!!
Mijn pony staat nu in Zoeterwoude sinds maandag.
Rosannee_ schreef:Lianne86 schreef:Als hier een mooi uitrijgebied was geweest en zandgrond, was ie verhuisd.. maar nu te veel stallen in de buurt waar ze in de winter in mijn ogen te veel binnenstaan...
Heb hier zelf ook even gezocht naar een verzorgpaardje of iets dergelijks, maar bedacht dat ik beter op en neer kon gaan rijden. Weinig te vinden en als er iets te vinden is, dan hebben ze het liefst dat je op onmogelijke tijden komt ('s middags enzo :S leuk als je op school zit, niet als je werkt)
ik kan hier anders nergens wat vinden in de buurt over 's middags, ik kan juist 's avonds niet
zerline1997 schreef:Ik vind het juist prettig als ik even grondwerk etc moet doen om het paard te leren kennen en het paard mij. Ik wandel nu ook met mijn verzorgpony en doe grondwerk en binnenkort mag ik gaan rijden. Is voor het paard wel zo prettig dat ie jouw een beetje kent en niet ineens van de één op de andere dag op hem zit te hobbelen.
zerline1997 schreef:Ik vind het juist prettig als ik even grondwerk etc moet doen om het paard te leren kennen en het paard mij. Ik wandel nu ook met mijn verzorgpony en doe grondwerk en binnenkort mag ik gaan rijden. Is voor het paard wel zo prettig dat ie jouw een beetje kent en niet ineens van de één op de andere dag op hem zit te hobbelen.
justdiesel schreef:zerline1997 schreef:Ik vind het juist prettig als ik even grondwerk etc moet doen om het paard te leren kennen en het paard mij. Ik wandel nu ook met mijn verzorgpony en doe grondwerk en binnenkort mag ik gaan rijden. Is voor het paard wel zo prettig dat ie jouw een beetje kent en niet ineens van de één op de andere dag op hem zit te hobbelen.
Zeg dat je bij mijn in de buurt woont![]()
![]()
![]()