Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:48

rw10 schreef:
De eigenaar van mijn verzorgpony (die in februari gaat verhuizen waardoor ik haar niet kan blijven verzorgen) zei net dat ze nog wel iemand kende die ook in mijn dorp staat en nog een verzorgster zocht! Ga zometeen dus even contact opnemen :)

We gaan binnenkort een afspraak maken om elkaar te ontmoeten jeeeee! Moet nog wel even afwachten dan of ze mij echt geschikt vindt en hoeveel de bijdrage in de kosten precies zou zijn, maar ik hoop dat het allemaal lukt! Ik heb stiekem even foto's opgezocht op facebook haha, ik als het goed is gaat het om een wit ijslandertje, zo schattig! <3

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:49

xOtje schreef:
Heh, kreeg ik een dag geleden een leuk mailtje maar het probleem is dan die kosten. Als ik wat ouder zou zijn en het geld zelf in de maand bij elkaar zou krijgen zou ik geen nee zeggen tegen een leasepaard.

Dat is heel jammer :(

caat_eve

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 21:00

Hallo allemaal, ik zoek nog een leuke verzorger/bijrijdster voor mijn 7 jarige kwpn merrie. Het paardje staat in reusel en ik zoek iemand die haar een of twee vaste dagen in de week komt verzorgen en rijden. Ervaring en verantwoordelijksheidsgevoel vind ik super belangrijk, maar je hoeft geen anky te zijn. Als hier iemand interesse of als je iemand kent heeft kun je me altijd een pb sturen.
Groetjes

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 21:12

ik zoek verzorgponys voor andere mensen mischien kan ik helpen pb,e me dan

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 21:15

@joann123 ik denk dat dit topic daar juist voor is ;)

xOtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:21

Ik zou vandaag gaan fotograferen bij een vriendin van me met haar paard en daar meteeneven rondvragen, gaat het helaas niet door.. hoop als ik er een volgende keer heen gaat dat ik misschien dan daar geluk heb. :)

amberguyt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 16:47

Nu na al die verhalen komt de moed me wel terug !
Want as albe ver gezonken .
Bij mij kwamen ook 2 lieve shets op het pad die ik mocht verzorgen.
maar de eigenaar had jammer genoeg zelf het geld niet meer dus zijn ze verkocht.
Ik was altijd met in de weer. En kwam door wind en weer.
Ik mende met ze en wandelde was altijd heel leuk.
Zo is me verantwoordelijk heid ook mee omhoog gegaan en weet dus nu precies wat het inhoud en wat het is !
Dus ik ben nu wel weer opzoek !
Bedankt voor de moed!
en ik volg het onderwerp!

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 16:50

ik zoek een leuke verzorger voor 1keer in de week op maandag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 17:08

Misschien handig als je erbij zegt waar?

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:39

heerhugowaard :o

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:43

joann123 schreef:
ik zoek een leuke verzorger voor 1keer in de week op maandag

Denk dat eigenaren dat wel heel erg weinig vinden...ik zoek het liefst iemand voor 3,4 of 5 dagen. Lukt dit echt niet ben ik al blij met 2 dagen maar wil iemand 1 dag pas ik. Zo krijg je geen "klik" met het paard. Mijn paard is geen manege paard....

O sorry zie nu dat het om een verzorger gaat :o
Laatst bijgewerkt door _PatriciaH op 20-01-13 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:44

Ze is een eigenaar ;) (ik las het eerst ook verkeerd hoor.. zeg ik even heel eerlijk...) Maar bij mij zou het ook minimaal 2 dagen zijn (beide kanten op :))

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:45

Ja idd post aangepast :o sorry!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:45

Ik weet niet of er iemand in d****** woont, maar ik ken iemand die een bijrijder zoekt voor de maandag. €55,- per maand. Ik zou het niet doen maar ach.
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 04-01-18 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Plaatsnaam verwijderd

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:46

Alleen voor maandag en dan € 55.- ??

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:47

Ben het voor de rest wel met je eens... 1x per week is te weinig... Ook al ga je 2x en ga je 1x een kwartier met hem wandelen en de andere dag rij je gewoon actief of wat dan ook... Dat kan ook nog.. maar echt 1 avondje... Tjah :) Ik weet dat ik op mensen afknap die maar 1x kunnen, ga dan lekker bij een manege rijden denk ik dan... Maar er zijn er dus wel die maar iets voor 1x per week zoeken! (Maar die gaan er geen 55 euro voor betalen... dan is een manege nog goedkoper/even duur...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:51

Tja, mijn keuze is het ook niet hoor Zoek.
Ik rijd daar op die stal nu ook een paard bij, en mag 2/3 x in de week gratis rijden.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:55

Doanique schreef:
Tja, mijn keuze is het ook niet hoor Zoek.
Ik rijd daar op die stal nu ook een paard bij, en mag 2/3 x in de week gratis rijden.

Dat snap ik anders zet je je mening er ook niet zo bij!! Hihi wat een prijzen durven mensen te vragen ben al blij als iemand mij komt helpen!!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:59

Het is ook zo ontzettend krom.... bied je gratis een paard aan, kun je geen fatsoenlijk iemand krijgen... en zul je zien dat het haar wel makkelijk lukt om een super goed iemand te scoren die dat ook nog eens wil betalen :')
Laatst bijgewerkt door Lianne86 op 20-01-13 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

esmee_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:01

Ben nu al de hele tijd aan het zoeken vind ik niks en volgens mij ben ik helemaal niet veel eisens behalve dat ik graag iemand van mijn leeftijd wil en als ze wil rijden dat ze dan minstens 1 keer per week les neemt bij mijn instuctice

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:16

Lianne86 schreef:
Het is ook zo ontzettend krom.... bied je gratis een paard aan, kun je geen fatsoenlijk iemand krijgen... en zul je zien dat het haar wel makkelijk lukt om een super goed iemand te scoren die dat ook nog eens wil betalen :')

Ja daar ben ik het zeker met je eens, een stalgenoot heeft een meid die betaald en er dolgelukkig mee is maar ik krijg niet eens 1 reactie op mijn advertentie en vraag niets, ben al zo blij al iemand mij wil helpen...ik vind dat ik super leuke paardjes hebt waar je "bijna" alles mee kan en mag zolang je maar eerlijk bent tegenover ze. Ze mogen Parelli les nemen (waar ik dol op ben) maar vind een ander dat niets dan mag er ook recreatief gereden worden en les genomen worden van een "niet al te serieuze" gewone lesgeefster. Zoek het liefst wel iemand die 3x in de week wil komen maar les hoeft niet iedere week, 1x per maand is al voldoende.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:22

't Is dat je zo ver weg woont Zoek... :=

Ik denk dat dat meisje die die 55 euro vraagt wel hele gemotiveerde mensen krijgt. Want ja, je betaalt er wel voor dus zal niet zomaar afzeggen...
Beetje jammer is wel dat ze op die stal alleen een buitenbak hebben, dus als het regent op maandag heb je mooi pech, dag geld :wave: :=

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:29

Doanique schreef:
't Is dat je zo ver weg woont Zoek... :=

Ik denk dat dat meisje die die 55 euro vraagt wel hele gemotiveerde mensen krijgt. Want ja, je betaalt er wel voor dus zal niet zomaar afzeggen...
Beetje jammer is wel dat ze op die stal alleen een buitenbak hebben, dus als het regent op maandag heb je mooi pech, dag geld :wave: :=

Hoe vaak ik dat wel niet krijg te horen :( Jammer Doanique!

JA dat zeker, ik had een paar meiden die heel vaak zomaar niet kwamen dus mijn man vond dat ik maar geld moest gaan vragen omdat ze dan minder snel deden afzegen volgens hem.....ben ik het mee eens maar wie wil er nu nog betalen? en wil ik dat wel, je helpt elkaar toch, ik heb iemand die mijn 2e paard verzorgd als ik de andere doe en ik help de ander aan een verzorgpaard? Lastig hè, heel bokt staat vol met topics waarom je wel of niet zou moeten betalen en de ene rare mening naar de andere maar ik vind gewoon dat we elkaar helpen! wel of niet betalen, je betaald op de manege ook en dan leer je niets :o

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:33

Betalen en niet afzeggen --> helaas vaak geen verband... want vaak betalen de pappa of mamma toch wel ;) En het "nadeel" van betalende mensen --> ze verwachten ook dat ze rechten hebben...

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:35

Lianne86 schreef:
Betalen en niet afzeggen --> helaas vaak geen verband... want vaak betalen de pappa of mamma toch wel ;) En het "nadeel" van betalende mensen --> ze verwachten ook dat ze rechten hebben...

:= helemaal mee eens, en die rechten krijgen ze bij mij niet :o je moet het samen eens zijn en leuk hebben dan kan je elkaar vertrouwen. Niet omdat ze betalen dat hun gaan beslissen wat te doen met mijn paard!