goeiemorgen Ik hoefde nog helemaal me bed niet uit, maar me kat heeft een nieuwe manier van aandacht trekken, aan me armbandjes (met van dat elastiek) trekken en laten schieten, maar helaas had ie vanochtend een velletje te pakken.
Gister had ik echt een drukke dag, vandaag weer, ik moet naar me verzorgpony maar me fiets & achterrem van me brommer zijn kapot.
Hoi ben nog nooit zo $$%UI&%#@^^%*&^( uit mn nest gekomen me tand doet onwijs pijn, lijkt net of die opgezwolle is en dan heb ik ook weer is ogen die helemaal dicht geplakt zijn en ook zoo pijn doen :S Grrr
Ik ben het alweer helemaal zat.. internet is k*t, deze laptop doet ook echt achtelijk, ben dr achter gekomen dat de basis van deze laptop ookal Fujitsu siemens is, ik word echt helemaal gek hier.. ik begin echt door te draaien...
Alles zit tegen vandaag Ik gleed vanmorgen bijna onderuit.. t was glad Ik zat weer in het gangpad van de bus Had gelukkig wel net de metro anders had ik zeker 20 minuten op de volgende moeten wachten Kwam alsnog bijna te laat Ruzie met docent omdat ik nog steeds mijn eigen laptop niet heb en hij dat geen excuus vindt enz.. oorjtes van mn mp3 gesloopt door iemand in de bus omdat de bus zo vol zat.. dus moet zometeen nieuwe halen, kaching 10 euro omdat ik goede moet hebben voor bij mn ipod..
goedemorgen! ik kom net van school .. loop dr eentje mn vriendin tegen me op te zetten .. ik kwaad natuurlijk .. zeg hij dat ik mn vriendin voorlieg .. dus ik heb haar in mn berichten geschiedenis laten kijken .. staat inderdaad wat ik gezegt heb .. zeg hij dat was een grapje dan hoef je ons niet meteen uit elkaar te drijven helaas .. is het haar vriend en ik weet nog wel meer .. maar dat heb ik niet gezegt uit meldelijde met haar.. maar al gaat hij zo door ben ik dus wel van plan het te zeggen .. anders raak ik mn vriendschap kwijt .. maar dan voel ik me weer z'n ego .. ofwel ik heb een rot dag!