Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar echt... Bij mij draait het zo veel op vertrouwen, is dat weg tjah....
sneeuwpop schreef:Je bent te goed....
pony vergeten..... right.
De zweep is gewoon tegen je wens en had ze gewoon moeten respecteren, daar hoef je niet eens uitleg bij te geven.
Nu allemaal gezeik om niets
Dus voor mij is het weer over... Denk echt dat ik het allemaal gewoon af ga zetten. Pony wordt er waarschijnlijk toch niet beter van, ik ga me toch weer stom aanpassen en uiteindelijk naai ik alleen mezelf :S Dan staat ie maar een dagje meer stil... (Kei leuk hoe snel dingen gaan, dat je appjes krijgt van "joh, komt die en die kijken?" :S Eng hoe snel dingen gaan.... Maar een zelfstandig iemand zou ik best kunnen gebruiken... Alhoewel een stalgenootje het anders ook ooit wil doen, als ik geen tijd heb... (pony rondslingeren/rijden)... Misschien is dat de beste oplossing? Hij mist er niets aan, maar ik ben echt allergisch voor mensen geworden
(En door omstandigheden in zo'n idioot botte bui dat ik me echt telkens in moet houden
)
Want echt... (sorry, ik heb even geen goed woord meer over voor verzorgsters
Er zijn ook hele goede en lieve verzorgsters... maar aargh
)
Verder spullen die zijn verdwenen, haar woord tegen mijn woord.. .maar als het niet thuis ligt en niet op stal :S tjah... Maar het is het allemaal niet waard... Opgeruimd staat netjes zullen we maar zeggen.)