Ik ben ook nog langs de ruitersportzaak gehopt, had al een half jaar een bon liggen En aangezien mijn handschoen wederom kapoet zijn heb ik nieuwe witte en zwarte handschoenen gekocht. Zwarte van BR en witte van Imperial Riding, echt fijne handschoenen Alleen toen ik thuis kwam bleken er gaten te zitten in die witte handschoenen, tussen m'n wijs- en middelvinger en tussen m'n middel- en ringvinger, dus ik had echt zoiets van Dus ik pakte die andere witte handschoen, en die had precies hetzelfde! Dus toen bedacht ik me dat het misschien wel zo hoorde haha, en na even googlen kwam ik er dus achter dat het inderdaad zo hoort
straks naar courage we gaan weer is een keer rijden is kijken hoe dat gaat nu. Maarja.. Romy; lekker duur gedaan? i loveee leren laarzen ^^, zit veel comfortabeler vindt ik
Ik moet trouwens ook nog een nieuwe rijbroek ik wil zo een meet ruitjes van kentucky maar die zijn zo duur dus het wordt vast weer een eurostar achja, die zitten ook best
ier : ik ken een tip om elestiekjes aan het zadel te maken en je pinken erdoor te doen .. breken namelijk als je paard ervandoor gaat (in tegenstelling tot touwtjes) maar ik heb het zelf nooit durven proberen