Jouw berichtje sprak me toen ook aan, maar je had je lengte wat tegen je
Hoop dat jij ook snel wat vind. Weet dat er nog iemand zoekt voor 3x per week, paard van 1.78, maar weet niet of die een leeftijdeis had. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jouw berichtje sprak me toen ook aan, maar je had je lengte wat tegen je
Hoop dat jij ook snel wat vind. Weet dat er nog iemand zoekt voor 3x per week, paard van 1.78, maar weet niet of die een leeftijdeis had.
in mijn oude woonplaats "niks nopes nada" maar hier jemig wat een reacties en serieus ook. Normaal had ik bij de eerste al zoiets van "nee he.., op naar de volgende" en zo hopen na de 8e dat er toch nog iemand reageerd maar nu
ben benieuwd waar dit eindigd!
Maar je hebt gelukkig toch iets leuks gevonden dus
darkadia schreef:Haha ja klopt inderdaad. Rijden nog wel onder mijn toezicht hoorJouw berichtje sprak me toen ook aan, maar je had je lengte wat tegen je
Hoop dat jij ook snel wat vind. Weet dat er nog iemand zoekt voor 3x per week, paard van 1.78, maar weet niet of die een leeftijdeis had.

) 
En ik heb er lol mee
. Ze kwam nu voor de tweede keer langs. Ze is bijna 11, dus ze zal voorlopig wel begeleid worden hoor, maar ik heb maar een braaf Shetje dus ik ben iets makkelijker qua leeftijd
. In ieder geval, ik stelde voor om vhd te doen. Ze wist al wat het was, had het ook al gedaan met haar hond enzo. Het ging heel goed! Mijn pony deed flink fanatiek mee en luisterde zelfs ook al naar haar, terwijl ze normaal gesproken bij dit soort dingen erg op mij gericht was. Ik ben trots, hoop dat dit wat wordt! 
Sheran schreef:Pacific maakt ook wel een goed punt hoor... wist de bijrijder hoe belangrijk het was dat ze langskwam? Wist ze dat het paard anders geen voer kreeg? Snapte ze waarom ze niet met zweep mocht rijden?