Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lienieminie schreef:Waarom heb je zelf een bijrijder maar ook een bijrijdpaard? Kun je dan niet beter stoppen bij je bijrijdpaard en naar je eigen gaan?
ZoZenn schreef:Volgen jullie het topic nog niet zo lang?
Ik ben 150 kilometer verderop gaan wonen voor m'n studie. Stalling is hier veel te hoog, dus ponylief kan niet mee. Ponylief moet blijven bewegen en ik wil blijven rijden en dus: ik een bijrijdpony en mijn pony een bijrijder
Niet té snel conclusies trekken eh guys, de meeste mensen weten wel waar ze mee bezig zijn (hoop ik )
Lianne86 schreef:Haha straks krijg je nog de ouders die denken "Gratis oppas met paard"![]()
Straks kun je er om lachenMaar snap je frustratie
Valt nog mee dat ze niet zei "verhuis hem maar naar hier"
darkadia schreef:Hier idd ook veel reacties gehad van te jonge meiden, of mensen die gewoon niet alles goed hadden gelezen. Maar toch ook wel leuke reacties er zo nu en dan bij.
Afgelopen weekend is er een jonge meid komen kennis maken (bijna 16), die heel rustig en duidelijk naar hem was, en ook best al netjes reed. Dus die gaat het doen (onder mijn begeleiding) met maandje proef