Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 07:53

Leuk :)!
Maar inderdaad, vraag je af of je daar wel genoeg tijd voor hebt!

Ik heb het geluk dat stal 10/15 min fietsen is :D.

bruja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:01

Supernette advertentie lolove!!
Zou ik zeker op reageren als ik in jouw regio zat!

Weet je, het wordt jullie heel moeilijk gemaakt een paardje te vinden door jullie soortgenoten. Ik heb nu al zo vaak afspraken met meiden gehad die of net die dag ziek waren (kan, maar dan verwacht ik toch wel dat je vraagt om een nieuwe afspraak als je echt wil verzorgen) of die wel kwamen, enthousiast deden, maar vervolgens na die keer of na een paar keer niets meer van zich laten horen.

Dus als tip van een paardeneigenaar wil ik jullie het volgende meegeven: wees eerlijk, ook als je de klik niet voelt, afstand toch te groot is, je toch niet zoveel tijd of zin hebt, je ook bij een ander paardje gaat kijken of whatever. Het is je goed recht om nee te zeggen. Maar als je niets zegt en niets meer van je laat horen, zorg je er voor dat die paardeneigenaar helemaal tabak krijgt van verzorgers en dan verpest je het dus ook voor anderen.

Wn dat willen we niet toch:)

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:11

bruja schreef:
Supernette advertentie lolove!!
Zou ik zeker op reageren als ik in jouw regio zat!

Weet je, het wordt jullie heel moeilijk gemaakt een paardje te vinden door jullie soortgenoten. Ik heb nu al zo vaak afspraken met meiden gehad die of net die dag ziek waren (kan, maar dan verwacht ik toch wel dat je vraagt om een nieuwe afspraak als je echt wil verzorgen) of die wel kwamen, enthousiast deden, maar vervolgens na die keer of na een paar keer niets meer van zich laten horen.

Dus als tip van een paardeneigenaar wil ik jullie het volgende meegeven: wees eerlijk, ook als je de klik niet voelt, afstand toch te groot is, je toch niet zoveel tijd of zin hebt, je ook bij een ander paardje gaat kijken of whatever. Het is je goed recht om nee te zeggen. Maar als je niets zegt en niets meer van je laat horen, zorg je er voor dat die paardeneigenaar helemaal tabak krijgt van verzorgers en dan verpest je het dus ook voor anderen.

Wn dat willen we niet toch:)

Dat is best wel aso hoor,
Imo als je een verzorgpony zoekt dan reageer je laat he weten dat je niet kan enzo.
Als ik jou was zou ik er niet zo vrolijk van worden.
En ja inderdaad die verzorgsters zijn een slecht veeld voor ons; de goeie :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:19

Nette advertentie hoor lolove! Als ik een paard had gehad, had ik joi zeker een bericht gestuurd!

Het is inderdaad aso om niks te laten horen, jij zoekt iets, en het is idd dus zo fijn
om duidelijk te zijn (wat imo net zo goed voor paardeneigenaren geld).

bruja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:29

Natuurlijk, communicatie moet van beide kanten duidelijk zijn. Ik kan me best voorstellen dat het eng is om tegenover iemNd te staan en te zeggen 'nee sorry, het is toch niet iets voor mij', maar je kunt ook een berichtje sturen via sms of mail, is ook al goed.
Telt ook voor eigenaren uiteraard:)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:55

Yezzi schreef:
Leuk :)!
Maar inderdaad, vraag je af of je daar wel genoeg tijd voor hebt!

Ik heb het geluk dat stal 10/15 min fietsen is :D.

jij hebt idd erg geluk

ik ga gewoon weer lekker verder zoeken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:23

Chelle, heb jij inmiddels al iemand gevonden :)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:39

Ik heb inmiddels iemand gevonden ja :) leuke meid van 19, kan leuk met de pony overweg, ook onder het zadel en is niet zo snel onder de indruk van d'r. Rijden staat bij haar niet op de eerste plek dus toen ze van de week niet goed liep omdat ze zichzelf had open getrapt op de wei vond ze het ook geen punt om gewoon langs te gaan om dr stal te doen en alleen te poetsen en verzorgen :) erg fijn, we zitten op dezelfde lijn wat omgang betreft en dat doet Dora ook heel goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:40

Oh dat is super zeg!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:48

Erg fijn Chelle!

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:25

Fijn dat jullie het een nette advertentie vinden, bedankt! Geeft me toch weer een beetje hoop. :)
Ik vind het ook heel aso als je niks meer laat horen, zeker omdat de eigenaar je vertrouwt. En als dat dan keer op keer gebeurt.. Zou ik ook denken, geen verzorgers meer. Terwijl er genoeg andere mensen zijn die wél hun best doen, maar dat verpesten anderen dan weer. Heel jammer is dat!

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:40

Mijn verzorgpony's komen dichterbij te staat *\o/*

Nu moet ik 20 minuten met de auto rijden en binnenkort 20 minuten op de fiets whoehoe *\o/*

EDIT; mijn zinsopbouw klopte niet echt
Laatst bijgewerkt door lotlot2 op 05-08-14 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 15:49

lotlot2 schreef:
Mijn verzorgpony's komen dichterbij te staat *\o/*

Nu moet ik 20 minuten met de auto rijden en nu 20 minuten op de fiets whoehoe *\o/*

Oh wat leuk voor je +:)+

bruja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:28

lolove schreef:
Fijn dat jullie het een nette advertentie vinden, bedankt! Geeft me toch weer een beetje hoop. :)
Ik vind het ook heel aso als je niks meer laat horen, zeker omdat de eigenaar je vertrouwt. En als dat dan keer op keer gebeurt.. Zou ik ook denken, geen verzorgers meer. Terwijl er genoeg andere mensen zijn die wél hun best doen, maar dat verpesten anderen dan weer. Heel jammer is dat!

Tja.... Ik heb toch weer iemand een berichtje gestuurd;)
Weet jr, ik hoef helemaal geen verzorger/bijrijder, maar ik heb vroeger zelf als verzorger/bijrijder zoveel geleerd, die kans wil ik een ander ook geven. Er moeten meiden tussen zitten die die kans waard zijn toch?:) ik heb de hoop in bijrijders nog niet helemaal verloren;)

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:29

bruja schreef:
lolove schreef:

Tja.... Ik heb toch weer iemand een berichtje gestuurd;)
Weet jr, ik hoef helemaal geen verzorger/bijrijder, maar ik heb vroeger zelf als verzorger/bijrijder zoveel geleerd, die kans wil ik een ander ook geven. Er moeten meiden tussen zitten die die kans waard zijn toch?:) ik heb de hoop in bijrijders nog niet helemaal verloren;)

Wow dat is wel super aardig!
Als ik je zo hoor boft dat meisje :)

bruja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:31

We zullen zien of zij daar ook zo over gaat denken, hihi!

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:36

Ik hoop het wel voor je!

Ik vind alles zo duur, ik heb 2 verzorgponys en zoek een instructeur alleen zijn die ponys te klein dus is een goede en een niet te dure instructeur met ponys vinden moeilijk :(

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:38

zoo moeilijk he !
haha
hoop binnenkort mijn eigen paardje te kopen :)

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:51

Liesjeex schreef:
zoo moeilijk he !
haha
hoop binnenkort mijn eigen paardje te kopen :)

Oeh ik hoop het voor je, bij mij zit het er helaas niet in :(

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 18:52

@bruja, ik vind het echt heel goed wat jij doet! Meer mensen zouden zo moeten zijn, hopelijk ziet ze dat ook in! +:)+
____
@Liesjeex, hoop het ook voor je!
____

Het liefst wil ik natuurlijk ook een eigen paard, maar ik heb er het geld niet voor, en ik vind mezelf te onervaren. Daarom zoek ik dus ook een verzorgpaard waar ik veel van leer, zodat ik later met veel kennis en een goed gevoel op zoek kan gaan naar mijn eigen viervoeter ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 17:59

Wat fijn dat het bij iedereen de goede kant opgaat. :D Zeker als je binnenkort misschien je eigen paardje hebt! Chelle, fijn dat je na zo'n lange zoektocht eindelijk iemand hebt gevonden. :)

Inderdaad heel erg egoistisch als mensen niets meer van zich laten horen. Of je nu diegene bent die een paard zoekt of die een verzorgster zoekt. Zelf heb ik namelijk altijd eerlijk laten weten, op tijd, dat het niets wordt. Mijn ervaring is juist dat de eigenaren niet reageren. Via via moest ik dan horen wat er aan de hand was :P

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 10:42

Ik heb ook heel veel mails gestuurd, zonder ooit een antwoord terug te krijgen. Had zelfs al met een eigenaar via de mail contact en heeft daarna nooit meer van zich laten horen.. Maar gelukkig heb ik een reactie gekregen op mijn advertentie en mag ik na dit weekend komen kijken! Ben benieuwd. :):)

Niina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 11:39

Leuk lolove, dat is best snel! Wat voor paard/pony is het? :)

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 12:49

lolove schreef:
Ik heb ook heel veel mails gestuurd, zonder ooit een antwoord terug te krijgen. Had zelfs al met een eigenaar via de mail contact en heeft daarna nooit meer van zich laten horen.. Maar gelukkig heb ik een reactie gekregen op mijn advertentie en mag ik na dit weekend komen kijken! Ben benieuwd. :):)

Dat is irri he, wel leuk dat je zo snel al gaat kijken veel plezier en succes!

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 14:25