Maar inderdaad, vraag je af of je daar wel genoeg tijd voor hebt!
Ik heb het geluk dat stal 10/15 min fietsen is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bruja schreef:Supernette advertentie lolove!!
Zou ik zeker op reageren als ik in jouw regio zat!
Weet je, het wordt jullie heel moeilijk gemaakt een paardje te vinden door jullie soortgenoten. Ik heb nu al zo vaak afspraken met meiden gehad die of net die dag ziek waren (kan, maar dan verwacht ik toch wel dat je vraagt om een nieuwe afspraak als je echt wil verzorgen) of die wel kwamen, enthousiast deden, maar vervolgens na die keer of na een paar keer niets meer van zich laten horen.
Dus als tip van een paardeneigenaar wil ik jullie het volgende meegeven: wees eerlijk, ook als je de klik niet voelt, afstand toch te groot is, je toch niet zoveel tijd of zin hebt, je ook bij een ander paardje gaat kijken of whatever. Het is je goed recht om nee te zeggen. Maar als je niets zegt en niets meer van je laat horen, zorg je er voor dat die paardeneigenaar helemaal tabak krijgt van verzorgers en dan verpest je het dus ook voor anderen.
Wn dat willen we niet toch:)
lolove schreef:Fijn dat jullie het een nette advertentie vinden, bedankt! Geeft me toch weer een beetje hoop.![]()
Ik vind het ook heel aso als je niks meer laat horen, zeker omdat de eigenaar je vertrouwt. En als dat dan keer op keer gebeurt.. Zou ik ook denken, geen verzorgers meer. Terwijl er genoeg andere mensen zijn die wél hun best doen, maar dat verpesten anderen dan weer. Heel jammer is dat!
bruja schreef:lolove schreef:Fijn dat jullie het een nette advertentie vinden, bedankt! Geeft me toch weer een beetje hoop.![]()
Ik vind het ook heel aso als je niks meer laat horen, zeker omdat de eigenaar je vertrouwt. En als dat dan keer op keer gebeurt.. Zou ik ook denken, geen verzorgers meer. Terwijl er genoeg andere mensen zijn die wél hun best doen, maar dat verpesten anderen dan weer. Heel jammer is dat!
Tja.... Ik heb toch weer iemand een berichtje gestuurd;)
Weet jr, ik hoef helemaal geen verzorger/bijrijder, maar ik heb vroeger zelf als verzorger/bijrijder zoveel geleerd, die kans wil ik een ander ook geven. Er moeten meiden tussen zitten die die kans waard zijn toch?:) ik heb de hoop in bijrijders nog niet helemaal verloren;)
lolove schreef:Ik heb ook heel veel mails gestuurd, zonder ooit een antwoord terug te krijgen. Had zelfs al met een eigenaar via de mail contact en heeft daarna nooit meer van zich laten horen.. Maar gelukkig heb ik een reactie gekregen op mijn advertentie en mag ik na dit weekend komen kijken! Ben benieuwd.