Nou het gaat dus weer lekker slecht met Annemiek :S godver hé ik was ff op de bank aan het luieren, en opeens heb ik zo dat gevoel van dat je flauw gaat vallen, ik dus gelijk mn poten in de lucht gegooit, half uur zo gezeten, ging niet weg, toen met mn kop tussen mn benen, hielp ook niks, dus ik mn moeder roepen.. moest maar ff buiten gaan zitten, ben uit eindelijjk niet meer flauwgevallen, maar het had niet veel gescheeld
Romy: Ik zou me ook dood geschrokken zijn maar goed dat jij er was! sterkte ermee
HAHA LAUS.. .. zooo heb geshopt Nieuwe rijbroek, zwart met grijs zitvlak en kunstlederen kniestukken.. En een nieuwe cap. HH pro plus leather. alleen voor mn gevoel zit ie zo hoog op mn hoofd mr mn casco cap had bijna geen binnenvulling etc. .. dus dan voelt het zo anders.. en nog een rode zomerrijjas waar je ook de mouwen vanaf kan halen
Ben net met mijn vriendin mee geweest naar haar rij adres, een handelstal. Heb op 2 super leuke pony's gereden, maar de leukste vond ik toch wel Benny Boy, een super leuke bonte C pony, rijd echt heel fijn. Ik zal zometeen eens wat foto's plaatsen. Echt een heerlijk ponytje. Ik ga vanavond weer bij Belle kijken, hopelijk zit alles nog op zijn plaats.